Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
tarık hocam seninlede buluşup bi bakamadık en kısa zamanda bi görüşelim bugün müsaittim ama hava bozdu :silent:

Hava filtresini temizledim yola çıkayim dedim yolda kaldım benzin bitmiş. Yalnız depoda hala benzin vardı su diye şüphelendim. Yunusu aradım bu şekilde az da olsa kalırmış depoda benzin. :cherry: En yakın istasyondan benzini mi aldıktan sonra motor canavar gibi oldu. :) :cherry:

güzel yolculuk olmuş bende haftaya 270 km lik Zonguldak gezisi yapmayı planlıyorum :) Alet çantası fazla büyük geldi bana sonuçta kolay kolay seni üzecek bir motor değil.Buji, ampul, debrijaz ve gaz teli ve bunları takacak alet yeterli.En azından benim açımdan çünkü daha büyük bir sorunu ben halledemem şu an ki bilgimle :)

Tedariksiz gitmemek lazım Soykan hocam. Bakalım bende temmuz başı gibi yıllık iznimi alır almaz uzun yol yapacağım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
çiçek çok güzel. kırmızı beyazlı mont u almışsın çok güzel. motorun zaten güzel. adidas marka yan çantalarda çok pratik bir çözüm olmuş. alet çantan gene arkada yani her zamanki gibi hazırlıklı ve sanırım keyifli bir yolculuk olmuş.

Teşekkür ederim Yamyamaha kardeşim :) Arka yan çantalara internetten baktım çok pahalılardı. Ben de gittim salı pazarından iki tane aynı tip çanta aldım. Terzide bu ikisini sağlam bir şekilde diktirdim. Bir çok eşyamı aldı dediğin gibi çok pratik oldu.

Müsadenle bişey sormak istiyorum. Başta yağ filtresi kapağı olmak üzere :mrgreen: bizim motorun yedek parçasını nerden bulabilirim?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------

güzel yolculuk olmuş bende haftaya 270 km lik Zonguldak gezisi yapmayı planlıyorum :) Alet çantası fazla büyük geldi bana sonuçta kolay kolay seni üzecek bir motor değil.Buji, ampul, debrijaz ve gaz teli ve bunları takacak alet yeterli.En azından benim açımdan çünkü daha büyük bir sorunu ben halledemem şu an ki bilgimle :)

Teşekkür ederim.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ohoooo siz daha yol yapacaksınız :) ben gittim geldim bile hee heeeyyy :)

Toprağım sende parçaların fiyatlarına asyanın kendi sitesineden bak istediğin bi asya servisine git ben bu parçadan istiyorum bana bundan getirtin de getiriyorlar zaten onlarda o konuda sıkıntı yaşamazsın ben fabrika ile de görüştüm gayet anlayşlı saygılı insanlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
ohoooo siz daha yol yapacaksınız :) ben gittim geldim bile hee heeeyyy :)

Toprağım sende parçaların fiyatlarına asyanın kendi sitesineden bak istediğin bi asya servisine git ben bu parçadan istiyorum bana bundan getirtin de getiriyorlar zaten onlarda o konuda sıkıntı yaşamazsın ben fabrika ile de görüştüm gayet anlayşlı saygılı insanlar.

Çok teşekkür ederim :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Sonunda benim motorda yağ kaçırmaya başladı ama çok az motorun sol tarafında kapağın üst tarafından sızdırıyor.Bu durum garanti kapsamına giriyormu?
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
61
ya bu kadınlara ehliyet işini zorlaştırsalar olmaz mı bir kadın & bir gün ezecek beni .... sabah sabah tüm enerjimi aldı aynalar sadece süs için varmış gibi kadın virajda ustume sürdü servisle arasında kaldım son anda motoru doğrulltumda firene bastım yoksa ..... sonra yanına yanasıyorum hoo ayanan yokmu senın dikkat etsene diye yoookkk bakmaya tenezül bile etmiyo tam odunluk tam.... siz siz olun trafikte kadın gördünüz mü iki kere düşünün çünkü onlar düşünmüyo....
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Sonunda benim motorda yağ kaçırmaya başladı ama çok az motorun sol tarafında kapağın üst tarafından sızdırıyor.Bu durum garanti kapsamına giriyormu?

Soykan dostum sanma ki mesajını görmüyoruz ama gerçekten ben de bilmiyorum :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:51 ----------

ya bu kadınlara ehliyet işini zorlaştırsalar olmaz mı bir kadın & bir gün ezecek beni .... sabah sabah tüm enerjimi aldı aynalar sadece süs için varmış gibi kadın virajda ustume sürdü servisle arasında kaldım son anda motoru doğrulltumda firene bastım yoksa ..... sonra yanına yanasıyorum hoo ayanan yokmu senın dikkat etsene diye yoookkk bakmaya tenezül bile etmiyo tam odunluk tam.... siz siz olun trafikte kadın gördünüz mü iki kere düşünün çünkü onlar düşünmüyo....

Evet haklısın bayan arkadaşlar biraz daha dikkatsiz davranabiliyorlar. Ama sadece bayanlar değil tüm 4 tekerlilere dikkat etmek lazım :queen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
soykan gazan mübarek olsun arkadaşım :) yağ olayını kafaya takmicaksın pek ha illaki garantisi var yapsınlar dersen motorun sol tarafı açılacak debriyaj balatalarının olduğu yerde ordaki keçe değişecek vs. vs ama gene o yağı kaçıracak benden söylemesi.artı birde servisten kaç günde çıkar motorun kaç gün motorsuz kalacaksın orasını var sen düşün artık.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
soykan gazan mübarek olsun arkadaşım :) yağ olayını kafaya takmicaksın pek ha illaki garantisi var yapsınlar dersen motorun sol tarafı açılacak debriyaj balatalarının olduğu yerde ordaki keçe değişecek vs. vs ama gene o yağı kaçıracak benden söylemesi.artı birde servisten kaç günde çıkar motorun kaç gün motorsuz kalacaksın orasını var sen düşün artık.

Salldım çayıra mevlam kayıra :mrgreen: Cengiz usta terleme dedi bir göründüm ona bu durum için :)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
ya bu kadınlara ehliyet işini zorlaştırsalar olmaz mı bir kadın & bir gün ezecek beni .... sabah sabah tüm enerjimi aldı aynalar sadece süs için varmış gibi kadın virajda ustume sürdü servisle arasında kaldım son anda motoru doğrulltumda firene bastım yoksa ..... sonra yanına yanasıyorum hoo ayanan yokmu senın dikkat etsene diye yoookkk bakmaya tenezül bile etmiyo tam odunluk tam.... siz siz olun trafikte kadın gördünüz mü iki kere düşünün çünkü onlar düşünmüyo....

geçmiş olsun Allah kaza bela vermesin dünde bir ihtiyar ki oda motorlu önümde seyir halinde mıymıntı mıymıntı gidiyordu. aniden direksiyonu sola kırıp sol kaldırıma park etmek istedi bir fren motor tam ayagının dibinde durdu. az kalsın kaval demiğini kırılacaktım hıyarın. pardon hödüye hıyar dedim aslında hem hödük hem hıyardı. çünkü ne sinyal ne ayna hiç bir şeyden habersız eşşek niyetine kullanıyordu mootoru.
bu arada bayan sürücü konusunda da
annemin 1973 yılından buyana ehliyeti vardır. kadın olması iyi sürücü olmasını engellemiyor. bilakis yaşım 38 ve 20 yıldır ehliyetli bir erkek sürücü olarak direksiyonu ve trafikte araç kullanmayı öğreten bayan sürücü ustama yani anneme şapka çıkartır saygıyla eğilirim. annemin şoförlüğüne ustalık bakımından trafik bilgisi ve manevra kabiliyeti bakımından yaklaşabilen birini daha görmedim.
hödüklüğün cinsiyeti ve milliyeti olmaz, lütfen hödükleri ayrı değerlendirelim.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Merhaba as200 kullanıcıları şu linkteki motorla ybr mi takas etmelimiyim iyi günler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-az-paraya-muhtesem-enduro-48639650/detay/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

Arkadaşlar birde bu as200 de kaç km yi devirdiniz ne sorunlar yaşadınız (titreşim nasıl) özellikle gaccal arkadaşım senden yorum bekliyorum

Hocam öncelikle merhaba :) bu motor gene bizim sitede bi abimizin sattığı ve sonradan kmsi ile oynanmış olduğunu tespit ettiğimiz bir cihaz kendileri :) ben sattığımda 30bin civarı idi diyordu kendisi orjinalden kastı nedir arkadaşın bilmiyorum ama fiyatı gayet yüksek bu bir gerçek ayrıca motoru yeniden yapılmış bir motor bunu alırken 2 kere düşünmeni isterim şevkini kırmak istemem ama 1500tlden fazla vermem ben bu alete oda maximum! titreşim olayına gelince şuan bi f650 kullanıyorum emin olun f650de titreşim daha fazla hele hele düşük devirlerde! titreşimi kullanınca anlarsınız birazda öyle söyleyim size yeri geldi günübirlik 200-300kmlik yol yaptım ama titreşimden ellerimin uyuştuğunu hatırlamıyorum çünki bu motorda BALANSÖR var bunu dikkate alın :wiinkk:

geçmiş olsun Allah kaza bela vermesin dünde bir ihtiyar ki oda motorlu önümde seyir halinde mıymıntı mıymıntı gidiyordu. aniden direksiyonu sola kırıp sol kaldırıma park etmek istedi bir fren motor tam ayagının dibinde durdu. az kalsın kaval demiğini kırılacaktım hıyarın. pardon hödüye hıyar dedim aslında hem hödük hem hıyardı. çünkü ne sinyal ne ayna hiç bir şeyden habersız eşşek niyetine kullanıyordu mootoru.
bu arada bayan sürücü konusunda da
annemin 1973 yılından buyana ehliyeti vardır. kadın olması iyi sürücü olmasını engellemiyor. bilakis yaşım 38 ve 20 yıldır ehliyetli bir erkek sürücü olarak direksiyonu ve trafikte araç kullanmayı öğreten bayan sürücü ustama yani anneme şapka çıkartır saygıyla eğilirim. annemin şoförlüğüne ustalık bakımından trafik bilgisi ve manevra kabiliyeti bakımından yaklaşabilen birini daha görmedim.
hödüklüğün cinsiyeti ve milliyeti olmaz, lütfen hödükleri ayrı değerlendirelim.

Serdal Hocam sanada geçmiş olsun bu arada :) yalnız "az kalsın kaval demiğini kırılacaktım hıyarın. pardon hödüye hıyar dedim aslında hem hödük hem hıyardı" bu açıklama koparttı resmen :queen:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
Hocam öncelikle merhaba :) bu motor gene bizim sitede bi abimizin sattığı ve sonradan kmsi ile oynanmış olduğunu tespit ettiğimiz bir cihaz kendileri :) ben sattığımda 30bin civarı idi diyordu kendisi orjinalden kastı nedir arkadaşın bilmiyorum ama fiyatı gayet yüksek bu bir gerçek ayrıca motoru yeniden yapılmış bir motor bunu alırken 2 kere düşünmeni isterim şevkini kırmak istemem ama 1500tlden fazla vermem ben bu alete oda maximum! titreşim olayına gelince şuan bi f650 kullanıyorum emin olun f650de titreşim daha fazla hele hele düşük devirlerde! titreşimi kullanınca anlarsınız birazda öyle söyleyim size yeri geldi günübirlik 200-300kmlik yol yaptım ama titreşimden ellerimin uyuştuğunu hatırlamıyorum çünki bu motorda BALANSÖR var bunu dikkate alın :wiinkk:



Serdal Hocam sanada geçmiş olsun bu arada :) yalnız "az kalsın kaval demiğini kırılacaktım hıyarın. pardon hödüye hıyar dedim aslında hem hödük hem hıyardı" bu açıklama koparttı resmen :queen:


Çok teşekkür ederim gaccal arkadaşım:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
3
Selam Arkadaşlar...Uzun süredir işten güçten yazmaya fırsat bulamadım.Ama sürekli muhabbetlerinizi takip ettim.Benden beklediğiniz karbüratör çözümü hakkında pek bir aşama kaydedemedik...Yalnızca uygun bir diyafram bulup taktılar..İğne boyunuda ona göre ayarladılar...Bir aydan fazladır karbüratörü çalışmasında bir sorun olmadan kullanıyorum ama bazen benzin akıtıyor.Bununda şamandıradan olduğunu düşünüyorum..Bugün motoru servise bıraktım.Silindir hacmini ve pistonu büyütüp kapağı taşlayacaklar..Hacim yaklaşık 280cc ye çıkacak gibi hesaplandı ama son sözü ustalar söyleyecek...Bu yeni hacime göre buji seçilecek..Oringli zincir kullanılacak..arka lastik IRC nin aynı ölçülerdeki lastiği ile değiştirilecek..Eksoz tekrar elden geçirilecek...(Headers mantığı).Motorumu çok sevdim .Şu performansı bile yeterli aslında ama eskiden klr600 kullanmış biri olarak biraz daha fazlasını arıyorum.Bunuda gidip 350 lik veya 400 lük bir japon yada italyan alarak değil elimdeki (ve hakikaten sevmeye başladığım) motorumla yapmak istiyorum..Bu kez motor çıktığında ayrıntılı bilgi vereceğim.....
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
RID3R hayırlı haberlerini bekliyoruz o zaman sezon açılıp havalar iyice ısınmadan inşallah alırsın motorunu bakımdan.
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
1
ya arkadaşlar ya bi yardım 11 gün sonra bu motordan aldık bize geliyorr ama bnim boyum biraz kısa ya bu motora binmek için boyumun kaç olması lazım mesaj atın lütven:silent:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
motorun genel özellikleri sele yüksekliği ilk postta vardı sanırsam ordan kendi bacak boyunu da metreyle ölçersen üzerine oturduğunda da birazcık daha aşşağı ineceğini varsayarak ortalama bi tahminde bulunabilirsin.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
asyanın arka salıncak yapısını tam bilmiyorum ama ufak bir modifikasyonla biraz alçatman mumkun ayrıca ayarlı amatisor varsa zaten oradan biraz pay kazanırsın. hele motor gelsın yardımcı oluruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst