Biraz yıpranık gibi ama canlı canlı görmek lazım sanki... birde ustaya gösterirsen tam süper olur. fiyat çok iyi bu arada...
bencede fiyat süper motor zaten güzel...![]()
bu modellerin yenileri gelecek bu sene. Eskilerinin parçalarıda muhtemelen uyar. Ayrıca 200gy diğer birsürü markada standart olan bir motor. özellikle ramzey parçaları uyumlu oluyor. Grenaj ise biraz farklı diğerlerinden ama o da sıfırdan yaptırılabiliyor. Motor aksamında , ne bileyim debriyaj, piston, silindir gibisinden, bi problem yoksa kaçırma derim ben.
[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 11:52 ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 11:48 ----------[/sıze]
birde bu tip motorlarda çok da hızlı gidilmez. 120 görsen öp başına koy ki titreşimden elini başına götürebilir misin o da ayrı. :mrgreen: