herkeze merhaba. geçenler de yağmurda çok hızlı gitmediğim halde düştüm yaklaşık 20 metre sürüklendim. arka lastiğin gazabına uğradım. ön gidon sanırım yamuldu değişicek ve arka lastiği değiştirmek istiyorum. bu itc lastikleri nerden bulabilirz motorustası çok haklısın ama bizimkilerde iç lastik de var o halde kullanılması sorun olmazsa almayı düşünüyorum. bu arada sis lambası aldım ekleyince benim karakızın fotoğraflarınıda koymayı düşünüyorum herkeze kazasız sürüşler dilerim.
@motorustası bu itc lastiklerde toprak yol performansı nasıl bi bilginiz var mıdır?
@motorustası bu itc lastiklerde toprak yol performansı nasıl bi bilginiz var mıdır?