Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldiniz,sizinle tanışma fırsatımız olmamıştı.

160 görürüz de 160 yapamayız bence.:cherry:

Çünkü kilometre göstergesi kafadan 20 km hatalı.

Mesela ben 100 km gördüğümde xt 660 r'ı olan bir arkadaş 80-81 görüyordu.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
61
arkadaslar selamlar tekrar ...

dun itibari ile ön lastiktende kurtuldum bunlarda yeni lastik ve fotoları bu arada dun absıma gelenler fotolar....
sany0138.jpg

sany0139u.jpg

sany0137r.jpg


lastik süper ama dun yolda gıderken bi yanık kokusu ve deponun ordan bi koku durdum bi baktım plastık akıyo aha yandi gitti bişeyler derken deponun sağ yanında egzozdan gelen borunun takılı olduğu emülsyon sistemi :) tırt olmus bi anda motor traktor gibi ses cıkarmaya basladı onla ugrasırken hortumunu da kopardım tam oldu bide düşürdüm üşendim durup almaya vardır dedim hortum :)

demez olaydım o hortumdan daha hiç bulamamıslar o kadar dayanıklısını :) scooter lara bile uyduramamıslar hortum benımkının sıcaklığına dayancak daha yok abı keske hortumu alsadın dedı cıktı usta :) değişik bi teklıfı daha vardı hiç para verme o cihasa bi halta yaramıyo gel ben iptal edeyim o sistemi dedi eğzoz felan patlaması hep ondan dedi cıktı bende ole geldi ole devam etsin dedim tak ..... demez olaydım kactane hortum denediysek hepsini yaktı en son bi araba kalorifer hortumu taktık hala yanmadı ama cok ısınıyo yakıda onuda yakar :D ama malzemenin hali vitap bi daha yakarsa ustanın dedigini yapmak zorunda kalcam iptal :( bu sitemin bana maliyeti 40 mil oldu lastik ise 30 mil :D

sany0124.jpg

sany0128.jpg

sany0129s.jpg




bu arada 15 dişli yok yaptıramıyorum alanyada onu yapacak tornacı yok tekrar yaptırabilecek bi arkadasımdan masrafı nese öderim rica ediyorum burda 15 yok bırak bizimkiin orjinalide yok :(
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
16
Geçmiş olsun Pioneerking, umarım aynı arıza tekrarlamaz ve orjinalini değiştirmek(iptal)zorunda kalmazsın.Bu arada ön lastik arka lastiğe göre daha çok göz dolduruyor,rüzgarın eksilmesin.Sayende de topic hareketlendi,emeğine sağlık
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
61
tekrar selam :)
Mischief saolasın ... buyuk bi sorun degil gibiydi ama gunumun yarısını yedı :) bu gun hortumu düşürdüğüm yere gittim .... ustünden araba geçmiş galiba yarılmış :( nese su an bulunan hortumda dayanacak gibi hala yanmadı en azından 100 km sonunda :D
bu arada 10000 km geçti... kazasız belasız atlattık
allah herkese kazasız sürüşler versin .....
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
55
Arkadaşlar merhaba. Son motorum olan 600 RR'ı satalı 5 ay oldu. Fiyatı uygun bir motor almayı düşünüyorum. Asya gy 200 buldum ilanlarda 2006 modelleri 1500 civarı. Bu konuda yazılanların bazılarını okudum ama hepsini maalesef okuma fırsatım olmadı. Kısacası bu motoru kullanan arkadaşlar almamı önerir misiniz? Şehiriçi ağırlıklı kullanmayı düşünüyorum. Sürekli yolda kalma durumları yaşar mıyım? Daha önce Mondial zat 150 kullandım zor kurtuldum ve çok canımı sıktı.
Bu konuda bana bilgi ve tavsiye verirseniz çok sevinirim. şimdiden tşk.ler.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
61
kalma durumun yok sadece yagını suyunu eksık etme.... ufak tefek problem yoksa bizimkiler kara keçi her herde gidiyo yakıtıylada şehir içi kullanımlarda goz dolduruyo :D bence guzel ....



arkadaslar su 15 dişli konusunda bi yardımcı olun bea gözünüzü seveyim :D :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba. Son motorum olan 600 RR'ı satalı 5 ay oldu. Fiyatı uygun bir motor almayı düşünüyorum. Asya gy 200 buldum ilanlarda 2006 modelleri 1500 civarı. Bu konuda yazılanların bazılarını okudum ama hepsini maalesef okuma fırsatım olmadı. Kısacası bu motoru kullanan arkadaşlar almamı önerir misiniz? Şehiriçi ağırlıklı kullanmayı düşünüyorum. Sürekli yolda kalma durumları yaşar mıyım? Daha önce Mondial zat 150 kullandım zor kurtuldum ve çok canımı sıktı.
Bu konuda bana bilgi ve tavsiye verirseniz çok sevinirim. şimdiden tşk.ler.

Motorla uzun yol da yaptım,yeri geldi dağa da çıktım.

Güzel alettir,şehir içinde de çok kıvraktır.

Asıla asıla git en fazla 110 bin lira yaktırırsın bu alete o da belki,

Normalde 90-100 bin lira arası yakar.

Ama o dediğin fiyata alamazsın,aldığından da hayır göremezsin,istisnalar olabilir belki.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Arkadaşlar gözümüz aydın. Artık Asya Motorun sitesinde yedek parça fiyatları yayınlanıyor. Kimsenin insafına kalmadık artık fiyat konusunda. Bu arada benim karakızın parçaları 2 hafta önce geldi ama krank gövde blok contasını getirtmeyi unutmuşum ve dün elim böğrümde döndüm. İşin kötüsü böyle bir conta yok motorun yedek parça listesinde. Acaba piyasadaki contacılardan kestirsem verim alabilir miyim diye kara kara düşünüyorum.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
Selamlar Motobey.
Blok iki gövde arasındaki contayı soruyorsan,iki gövde arasında conta yok.İki gövdeyi birleştirirken kırmızı sıvı sonta sürün sıyırma yaparak.Film gibi ince bi tabaka olsun fazla kalın sürmeyin.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili Road,

Dün motoru toplamaya karar verdiğimde kafam çok dağınıktı. Ben dış kapak contalarının artıklarını toplarken kafam öyle bir dalmış ki o conta parçalarının bir kısmının krank blok contası artığı olduğunu zannetmişim. Bende iyice araştırdım ve oraya ait bir conta olmadığını dolayısıyla oraya kırmızı sıvı conta çekmemiz gerektiğini farkettim ama asıl iş senin dediğin gibi gayet ince ve homojen bir tabaka oluşturarak sıvı contayı yayabilmekte. Artık haftasonuna bırakmadan ben bu mereti toplarım. Çok özledim yahu. Yamaha bile gözümden silindi artık. Zorla misafirliğe gelmiş aç Arnavut gibi habire cebimden benzin parası çekiyor Yamaha. Karakızım akıllı, uslu, terbiyeli ve tutumlu Anadolu kızları gibi. Değeri yokluğunda anlaşılıyor.:rendeer:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
61
tekrar selamlar arkadaslar :) gunaydın

dun itibari ile 15t dişlim var artık ama yaptırmak ..... gercekten zor benimkide şans işi oldu ben buralı degilim ankaralıyım burdaki " selamımı sole o yapar " düzenine hala alısamadım buda öle oldu :d aynı tornacıya ben bi gunde 7 sefer gittim olmaz dedi arkadasın dükkanında karsılastık bak bu abi tornacı yapar senin işi dedi yaparım neymiş dedi cıktı :d ve yaptıda benim göbegi kesip 15t ye aktardı .... hiçte olmaz demedi valla :d


yorumlar....
-çekişte düşme yok
-hızlanmada hisedilir bi farkk yok
-1 yada en fazla 2 saniyelik bi fites aralarında süre artısı var 1. ve 2. viteslerde

-3 ve 4. viteslerde ise baya uzama var ... daha 5. vitesi gormedim öle diyim
-zırt zırt 5. vitese atan motor dünden beri 5 'i görmedi.
-4 te asıldıgımda 110 -120 gibi bi gosterge hızına ulastı .

ama su an için cok memnunun ay sonu gene bi antalya seferim var o zamanda uzun yoldaki görüşlerimi yazarım .

ama şehir içi için su an harika :d
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
15
Arkadaşlar merhaba. Son motorum olan 600 RR'ı satalı 5 ay oldu. Fiyatı uygun bir motor almayı düşünüyorum. Asya gy 200 buldum ilanlarda 2006 modelleri 1500 civarı. Bu konuda yazılanların bazılarını okudum ama hepsini maalesef okuma fırsatım olmadı. Kısacası bu motoru kullanan arkadaşlar almamı önerir misiniz? Şehiriçi ağırlıklı kullanmayı düşünüyorum. Sürekli yolda kalma durumları yaşar mıyım? Daha önce Mondial zat 150 kullandım zor kurtuldum ve çok canımı sıktı.
Bu konuda bana bilgi ve tavsiye verirseniz çok sevinirim. şimdiden tşk.ler.

Bu motor çinli motosikletler arasında en sorunsuzlardan biri diyebilirim. Bakımlarını düzenli yaptığınız sürece nerdeyse bir honda XL200 kadar sorunsuz gider. Ancak arkadaşında dediğin gibi 1500 TL değilde 2000 TL civari 2006 model düzgün birşey bulabilirsin. Ayrıca distribütöründe bütün yedek parçaları mevcut. Bu yüzden olası arızları çok ucuz yollu halletme imkanın var.

İzmirde olsan onumuzdeki ay motorumu yukseltmek icin satmayi dusunuyorum, konusurduk.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:28 AM ----------

eski motorum benim başımı hiç ağrıtmamıştı bu kafa grenajı ile çok hoş olmuş motoru komple turuncuya boyasan tam ktm olacak kerata

Boşver sonra KTM'ciler kıskanır, bu kadar ucuza az yakan bir ktm'im olduğu için :)
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
arkadaşlar 15 dişli motoru çok rahatlatıyor buna emin olun
hatta ben şimdi yani bu yaz abartıp biraz olayı 16 dişli olayına giricem bakalım bide onu görelim
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Selamlar herkese :) Ara ara girip okuyorum bende. Çok zevk alıyorum okurken. Pionerking lastigin hayırlı olsun süper görünüyo :)
İbrahim abim cok sevindim karakıza döndüğüne :) :) tandır ı iice sardın diye düşünüyodum :rendeer: ilk fırsat bulduğumda yanına damlıyorum. söz vermiştim hala aklımda :) unuttum sanma, üşüşcem başına şişircem kafanı :p

Ben geçen bindiğimde kuzenin motora, arka amrtisr ü patlamıştı. Çözüm önerisi olan varmı ? Yan sanayi yada başka uydurma bişey ? Biraz pahalıda kendileri mübarek 4 teker amortisörü gibi .D aslında diyorumki şu bisikletlere takılanlardan mı alıp taksam bi tane ? :p

Kucak dolusu sevgiler herkese :rendeer:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
61
kimselerden ses cıkmıyo bakıyorum gene herkes kendını yollara verdı galıba :D

inspire baska modelin bı amortisörü olmuyo mu ?

gecen hafta alanya türkler kasabası sahiline go kart pisti yapmayla ugraştık güneşin altında arap gibi olduk ama eylenceliydi :D pisti çaktık zemine çakılı döktükleri gibi daldım karakızla :) az dağıttım ama olsun o kadar ....
bu arada o yanan ufak parca baya yakıtı etkiliyo arkadaslar eski formuna kavustu motor su an 180 km yaptı ve hala gıdıyo :D baya süratli kullanmama rağmen ....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:00 AM ----------

sany0173.jpg

sany0183.jpg

sany0186.jpg

sany0188.jpg

sany0210y.jpg

sany0212.jpg

sany0213.jpg


son fotoda az garip bakmışım ama bende anlamadım :mrgreen: keyfim yerinde ya belki ondan dır :mrgreen::mrgreen::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Geçen haftadan beri moralim çok bozuk arkadaşlar. Karakız için sipariş ettiğim şanzıman grup milininin debriyaj tarafındaki ucunun sabitleme somununu takarken çat diye kırıldı. Daha vidayı yarısına kadar sıkmıştık. İnanınki kopan parçayı görseniz acaba bu plastik mi diye düşünürsünüz. Milin ucuna diş açarken ısıl işlem uygulanmış ve çelik özelliğini kaybedip un helvası kıvamına gelmiş. Zaten uç kısmı simsiyahtı. Allahtan sağlamken fotolarını çekmiştim. Kırıldıktan sonrada tüm makro fotolarını çektim. Tırnak ucu kadar bir yerde sadece kırılma emaresi var. Gerisi sanki hiç tutmamış gibi duruyor. Hemen firmaya geri yolladım ama henüz bir cevap gelmedi. Karakızım melul melul beni bekliyor. Orjinal parçanın metal kalitesi ile yedek parçanın malzeme kalitesi bana farklı gibi geldi. Oysaki orjinal yedek parça. İnan ki çok soğudum. İnşallah sorun çıkarmadan hemen yenisini yollarlar.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Eveeeet, oğlum için düşünmüş olduğum başlangıç motosiklet Asyanın AS200GY2 için neler söyleyebilirsiniz? Tabiki arada sırada bende binecem :mrgreen:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Üşenmezseniz eğer topiği baştan sona okumanızı tavsiye ederim. Burada bu motoru kötüleyecek birini bulamazsınız. Kullanan herkes menmun ve çok nadir olarak satışa çıkartıyor kullanıcıları.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Geçen haftadan beri moralim çok bozuk arkadaşlar. Karakız için sipariş ettiğim şanzıman grup milininin debriyaj tarafındaki ucunun sabitleme somununu takarken çat diye kırıldı. Daha vidayı yarısına kadar sıkmıştık. İnanınki kopan parçayı görseniz acaba bu plastik mi diye düşünürsünüz. Milin ucuna diş açarken ısıl işlem uygulanmış ve çelik özelliğini kaybedip un helvası kıvamına gelmiş. Zaten uç kısmı simsiyahtı. Allahtan sağlamken fotolarını çekmiştim. Kırıldıktan sonrada tüm makro fotolarını çektim. Tırnak ucu kadar bir yerde sadece kırılma emaresi var. Gerisi sanki hiç tutmamış gibi duruyor. Hemen firmaya geri yolladım ama henüz bir cevap gelmedi. Karakızım melul melul beni bekliyor. Orjinal parçanın metal kalitesi ile yedek parçanın malzeme kalitesi bana farklı gibi geldi. Oysaki orjinal yedek parça. İnan ki çok soğudum. İnşallah sorun çıkarmadan hemen yenisini yollarlar.

haklısın, okumam lazım :bounce:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Üşenmezseniz eğer topiği baştan sona okumanızı tavsiye ederim. Burada bu motoru kötüleyecek birini bulamazsınız. Kullanan herkes menmun ve çok nadir olarak satışa çıkartıyor kullanıcıları.

böyle güzel bir motor neden distribütörü tarafından artık getirilmiyor hayret ediyorum, asya altın yumurtlayan tavuğu kesti bence :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst