- Katılım
- 13 Eki 2006
- Mesajlar
- 219
Az önce hayret ettiğim bir durum ile karşılaştım. Firmaya yazdığım şikayet e-mailinin cevabı henüz ulaşmamıştı. Parçayı aldığım Tayfun Motoru aradım acaba ne oldu diye. Tayfun usta parçanın çoktan geldiğini ama bana ulaşamadığını bana bildirdi. Hemen iki gün içinde parçanın yenisini göndermişler. Hemde hiç uğraştırmadan. Çok şaşırdım ve sevindim. Umarım ki bu iyiniyetli yaklaşımları her zaman devam eder. Ben kendi adıma Asya Motoru kutlarım. Yüzümüzü kara çıkarmadılar.
