Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Az önce hayret ettiğim bir durum ile karşılaştım. Firmaya yazdığım şikayet e-mailinin cevabı henüz ulaşmamıştı. Parçayı aldığım Tayfun Motoru aradım acaba ne oldu diye. Tayfun usta parçanın çoktan geldiğini ama bana ulaşamadığını bana bildirdi. Hemen iki gün içinde parçanın yenisini göndermişler. Hemde hiç uğraştırmadan. Çok şaşırdım ve sevindim. Umarım ki bu iyiniyetli yaklaşımları her zaman devam eder. Ben kendi adıma Asya Motoru kutlarım. Yüzümüzü kara çıkarmadılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nasıl bilirsiniz başlığını yalan etmişler nedense....
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
5
bu motoru cok kulanan biri olarak hiç tavsiye etmem hem cok yakıyo hemde lastikler samyelli cros motoru yapmışlar samyel lastigi takmışlar kackere yolda kaldım onun yüzünden ama yeni cros sürücülerine ideal:bounce:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
Samyelli kamyon lastiği takozu da gördüm, ama böyle bir takoz:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motoru cok kulanan biri olarak hiç tavsiye etmem hem cok yakıyo hemde lastikler samyelli cros motoru yapmışlar samyel lastigi takmışlar kackere yolda kaldım onun yüzünden ama yeni cros sürücülerine ideal:bounce:

Hayatta başarılar diliyorum...
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
slm mıllet ben cross motoru almayı dusunuorm aklıma yatan asya motor war kayserıde oturuorum kayserılı arkadas warsa arada nerede bulabılırm bılen warsa ulassın bana bıde motor tutkum epeydır war ama ehlıyetı yenı alacam onerebılcnz bısı war mo cross motorlarını kullanırken sorun yasarmıyım bıde bu motorların 0 ı ne kadar bıde plaka cıkarrken ne kadar ucret oduoz ??
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
buda benim selvi boylum al yazmalım :)
ızgara telinden far koruma, alüminyum el yapımı arka çamurluk.

 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
abiler ben zealsun cross kullanıyorum arka ayakça bununla aynı bu motorun yedek parça sı nerede satılıyor veya zealsunun ikisininde aynı zaten ayakça nerde bulabilirim
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
ben heralde bu motorla baş edemiyeceğim artık ne bu kardeşim ya 2 yıl oldu alalı 8500 km yi buldu daha bir kez bile olsun lastiğim patlamadı bir kez olsun beni yolda bırakmadı bu sebeple daha bu motorun servisini bile nerede olduğunu bilmiyorum parçası nerede satılır kaçadır bakımlarına servis kaç para alır bunları bilmiyorum aç depo kapağını benzini koy aç alttan yağ tapasını yağını boşalt yukardan yeni yağını koy arada yağ filitresini temizle hepsi bumudur yanii keyfe keder bir eksozt taktım arka çamurluğu kestim ön çamurluğu değiştirdim hadi daha hoş dursun diye bide sinyalleri yeniledim lastikleri eskisin diye bekliyorum ön jantı arkaya alıp öne 21 jant takayım lastiklerinide kros tipi lastik yapayım diye ama eskimiyolar
yok arkadaş yok ben bu motoru hiç sevmedim...........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vitrinde duran motor eskimez.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
500 lük ve 1200 lük zımpara kağıdı alırsın,
güzelce zımparalarsın.
sonra astar mahayyetinde bir gri atarsın,
sonra da güzelce siyahı basar 1 gün bekler takarsın.(ya da hangi renkse)
Açık ve fosforlu renkler için alta beyaz atman lazım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 PM ----------

Boya meselesinde,zemini pürüzsüz hale getirmek ve sabretmek önemlidir.
Sprey ya da tabanca farketmez soldan sağa ya da tersi hareketlerle püskürterek yapılır.

Astar ise boyanın iyi tutması için alta atılan bir kat boyadır.
Koyu renklerde pek farketmez ama açık renklerde daha açık bir ton atarsan renk tutar.

İşi çabuk bitirmek istersen önce 240'lık ya da 180'lik bir zımpara kağıdıyla girersin,sonra en azından 800 ya da daha incesiyle çizikleri tamamen yok edersin...

Sonra da astar ve boya.
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
vitrinde duran motor 9000 km yi nasıl yapar onu çözemedim ayrıca manisa antalya arası 550 km ve ben bu yolu iki sefer harcadım neyse amacım burada gerginlik yaratmak değil sadece bizim karakızlarımıza leke atmaya çalışanlara bir cevap vermek mahiyetinde idi galiba yanlış anlaşıldım neyse canlar sağolsun dostlar allah tekerinize taş değirmesin
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
500 lük ve 1200 lük zımpara kağıdı alırsın,
güzelce zımparalarsın.
sonra astar mahayyetinde bir gri atarsın,
sonra da güzelce siyahı basar 1 gün bekler takarsın.(ya da hangi renkse)
Açık ve fosforlu renkler için alta beyaz atman lazım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 PM ----------

Boya meselesinde,zemini pürüzsüz hale getirmek ve sabretmek önemlidir.
Sprey ya da tabanca farketmez soldan sağa ya da tersi hareketlerle püskürterek yapılır.

Astar ise boyanın iyi tutması için alta atılan bir kat boyadır.
Koyu renklerde pek farketmez ama açık renklerde daha açık bir ton atarsan renk tutar.

İşi çabuk bitirmek istersen önce 240'lık ya da 180'lik bir zımpara kağıdıyla girersin,sonra en azından 800 ya da daha incesiyle çizikleri tamamen yok edersin...

Sonra da astar ve boya.

sağol dostum kazasız sürüsler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst