arkadaslar selamlar tekrar ...
dun itibari ile ön lastiktende kurtuldum bunlarda yeni lastik ve fotoları bu arada dun absıma gelenler fotolar....
lastik süper ama dun yolda gıderken bi yanık kokusu ve deponun ordan bi koku durdum bi baktım plastık akıyo aha yandi gitti bişeyler derken deponun sağ yanında egzozdan gelen borunun takılı olduğu emülsyon sistemi

tırt olmus bi anda motor traktor gibi ses cıkarmaya basladı onla ugrasırken hortumunu da kopardım tam oldu bide düşürdüm üşendim durup almaya vardır dedim hortum
demez olaydım o hortumdan daha hiç bulamamıslar o kadar dayanıklısını

scooter lara bile uyduramamıslar hortum benımkının sıcaklığına dayancak daha yok abı keske hortumu alsadın dedı cıktı usta

değişik bi teklıfı daha vardı hiç para verme o cihasa bi halta yaramıyo gel ben iptal edeyim o sistemi dedi eğzoz felan patlaması hep ondan dedi cıktı bende ole geldi ole devam etsin dedim tak ..... demez olaydım kactane hortum denediysek hepsini yaktı en son bi araba kalorifer hortumu taktık hala yanmadı ama cok ısınıyo yakıda onuda yakar

ama malzemenin hali vitap bi daha yakarsa ustanın dedigini yapmak zorunda kalcam iptal

bu sitemin bana maliyeti 40 mil oldu lastik ise 30 mil
bu arada 15 dişli yok yaptıramıyorum alanyada onu yapacak tornacı yok tekrar yaptırabilecek bi arkadasımdan masrafı nese öderim rica ediyorum burda 15 yok bırak bizimkiin orjinalide yok
