PioneerkinG umarım yardımcı olurlar resimler sana;
(bu arada motor pek demiz deil kusura bakmayın yoldan geldim bi kaç gundur de yerler ıslak temizlemdim onun için-ki apartmanda ikamet etmekte kendisi suanda

)
Motor bloğunun sol tarafı. Oratadan geçen metal parça içinde debriyaj telini barındırmakta. Ucunda ayar somunu var ve ilerde motora doğru girmekte.
Bu resimde görünen telin motor a girdiği nokta. Burdaki yay elinin altında olan debriyaj kolundaki gerilmeyi etkiliyo biraz. Burdaki telin aşınmamış olmasına dikkat et. Temizlik içinde arada bi nalbur tarzı bi yerden WD40 temin edip bu bölgenin bakımını yapabilrisin. Önceki sayfalarda WD40 'ın resmi var. muklemmel bi urun. Yanılmıyorsam 15 YTL civarında bir fiyatı olmalı
Ve işte debriyaj telinin aşşağıdaki ayar bölümü. Debriyajın azıcık bi dokunmayla bile kavramayı kesiyosa debriyaj telini gevsetmen, kavramayı kesmesi için limit noktalara kadar sıkman gerekiyorsa telini germen gerekir(aynen sende oldugu gibi). Burada teli germek için alt somunu gevşetip üst somunu sıkman lazım. Üst somunu bir miktar sıkıp telini gerdikten sonra alttaki somunu tekrar sıkmayı unutma.
Bu daha geniş açıdan çekilmiş bir resim. Telini buradan gevşetmek içinse ust somunu yukarı dogru boşaltıp alt somunu sıkman gerekecek(oradaki gerilmeden dolayı direk assagı kaycaktır zaten. gevseyince hemen ust somunu ve alt somunu sıkarak kitlemen yeterli olacaktır

)
Benim debriyajım bu noktada kavramayı kesmekte.
Üst ayar bölümü. ordaki lastiği çeker çekmez goreceksin. tahminimce sende buradan ayar yaptın. Teli germek içn önce baştaki kilit ring ini (buyuk halka) saat yonunun tersine (sag eline sag taraftan cevirecegini varsayarak yonleri belirttim.) cevirerek kilitlemesini durdur. diger parcayı saat yonunun tersine cevir teli ger ardından kilit ringini saat yonunde tekrar cevirerek kilitle. eger bunu yapmazsan debriyajına bastıgında orayı asındırarak debriyajının boşalmasına sebebiyet verebilirisn ve senin durumla karsılasabilirsin. burdaki kilit gercekten onemli.
-----------------------------------------------
Hazır resim çekmeye inmişken seni de unutmadım tatarx kardeşim. Rezerv kolu resimde jiglenin hemen ustunde gorulmekte olan kucuk kelebek
(bu arada PioneerkinG kardeşim belki bilmiyosundur orda jiglenin hemen altında rolanti ayarı var. Rolantin düşükse sık sık stop ediyorsa motor ordan ayar yapabilirisn. Gaz telide buraya baglı zaten. Motor stop etmişken gazı acıp orayı izle anlarsın sistemi)
Şu anda motor rezerv de. Benzin bittiğinde yedek depon dolu olacak
Suanda ne işe yarıyor bilmiyorum ama bi arkadaş yakıtı komple kestigini soyledi. Valla benim bi bilgim yok oylesine cekeim dedim
Şuanda hem kendi deponu hemde yedek depo kullanıma acık. Benzin bitti stop ettin = ayaklara kuvvet