Evet. Gidişi değişti. Yakıt konusuna değinmiyorum. Servisin ben contacıya gittikten sonra depodan benzin cekmiş olabilitesi var bugun 150.km de stop etti motor -ki ben 200 ü geciyodum rezervsiz-
Gidiş olayı debriyajdan degil elbet. Debriyaj konusu sadece kalkışta ciddi sonuclar verdi ve sabahları kacırmıyor artık

Zinciri değiştirmiş olmam kendi gostergemde +15-20 km max. hızı etkiledi. 145 gordum kendi gostergemde bugun. Zincir bakımı önemli. Ölü ziciri fazla kulanırsak zincir değiştirdigimizde dişli takımına da ihtiyacımız olabilir. Arkada orjinalde 46 lık dişli var bulmak biraz güç galiba bulunsa da fiyat konusunda ucuk seyler cıkabilir karşımıza diye düşündüm hemen zincirimi değiştirdim. 14 YTL verdim cin malı 128 lik bir zincirdi 2 bakla kesilince tam oldu. 2000-3000 km de bir gene değiştirim ben. O ring e vercem 15 bin gitcek yaglama konusunda derdim olmycak belki ama boyle de sıksık bakım yapıyorum zate 2 yag atsam zincire elime yapısmaz. 14 ytl de cok koymaz bence. Bence o ring e gerek yok bu motor için. O kadar paraya değmez aynı zamanda.
Bugün kü gezim

Buyrun gene gittik yurrtan honda cı arkadaşla

Gölün birinin biraz yukarsındaki tepenin ustunde cekildiresimler. Yeri bende bilmiyorum arkadaş goturdu
doga,motosiklet ve lahmacun üçlüsü
buda kaplumbağa kardeş
__
bu gidişle yakında banlanırım heralde bu kadar resim siteye koyuyorum diye :queen:
__
Saglıcakla kalın :rendeer: