karburator le motor arasında yakıt hava karısımının iletimini saglayan kalın plastik hortumu manifold hortumu olarak tanıttılar bana. ben onların yalancısıyım

tahminimce emme mnifoldu o plastik parca. egzost manifoldu da öndeki ; camura girince rengi atan, yagmurda hep duman cıkartan ve cok fazla ısınan metal boru olsa gerek =)
senin yerinde olsam bu kadar kafaya takcagıma bi arabayla olcerdim motorun hızını. gostergen dogru tartıyosa ne mutlu sana bizimkiler yanlış cünkü. htta ibrahim abinin 140 ı ile bnmki aynı olmayabilr.
_____+_________+++++
____+_+_______++
___+___+_______++
___+++++________++++
__+_____+___________++
_+_______+__________++
+________+_____+++++
+++++++ +______++++++++___+++++++
________+ +______++_____++___++_____++
_________+ +_____++_____++___++_____++
________+ +______++_____++___++_____++
_____+ +_________++_____++___++_____++
___+ +___________++_____++___++_____++
_+ +_____________++_____++___++_____++
+++++++++______++++++++___+++++++
++++++++++++++++++++
Tekrar selamlar eyyy karakız severler derneği üyeleri =) Sabahın köründe (9:30) kalkıp kahvaltı etmeden motorumu yıkamaya cıktım. Bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim ...Kahvaltıyı da gelince ederima artık dedim. Evet dediğim gibi oldu

saat şuanda 15:45 biraz önce kalktım kahvaltıdan ve her yerim yağ içinde...castrol 15/50W racing motor yağı, castrol chain wax zincir yağı ve bir miktar da ter ile birlikte güzel bi karışım yapmış halde vücumda barındırıyorum şuanda ve bu hlimle foruma resimleri atmaya çalışyıroum. Resimler biraz büyük oldugu için upload edemedim. Photoshop ta kalitelerini biraz düşürüp upload edecegim. Tabi bunun için önce photosohp kurmama gerek... Bu da daha duş almama 1-2 saat daha var demek oLuo galiba

Neyse resmiler tahminen bi yarım saate gelir
Bu arada arka sinyallimi çatlayan yerinden japon la yapıştırdım. Baktım saglam oldu tüm sinyallere sürdüm belki koparlar diye

=) Sonra baktım japon sürdüğüm yerler cok parlak kaldı. Oplastiklerin her yerine sürdüm çimdi hem güzel hem dayanıklı oldu =)
Önce grenajları sökmeye başladım tam resmi çekerken resmin sag orta tarafında ki kaplmbaa dikkatimi cekti

Ve kapmlbaa kardeşş
Biraz utanmış olsa gerek hemen kaçtı içeri
Ve işteeee Karakız NakED!!! ^_^
Akü ve beynin oldugu kısmı ıslatmadan önce kapadım. Belki sorun cıkarabilr diye...
Motor yan ayak açıkken çalışsın diye kablosunu takib edib bağlantı noktasından cıkardım ve içeri küçük bi parça tel yumagı atıp kısa devre yaptım
Ve işte bağlantı yeri
Düşünüpte sonunda buldugum motorun arka tekerini yerden kaldırma yontemim =) Arabanın krikosunu sag alt tarfa dayaadım. Yan ayak ta öbür taraftan tutmaktaydı...
Ve işte başardım tekerlek artık havada
Temiz bi zincir dişli 2 lisi
MuTlu Son