Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
As 200 için hangi motor yağını kullanıyorsunuz.Ankara'da nerden temin edebilirim peki.Servisin koyduğu yağdan hiç haz etmedim.Su gibi birşey mutfaktan yağ alıp koysam daha faydalı olur :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
As 200 için hangi motor yağını kullanıyorsunuz.Ankara'da nerden temin edebilirim peki.Servisin koyduğu yağdan hiç haz etmedim.Su gibi birşey mutfaktan yağ alıp koysam daha faydalı olur :)

yamalube 15-50 veya shell 15-50 arasında 5 lira oynuyordu sanırsam ben onları kullanıyorum gayette memnunum yamalube haliyle daha iyi sanki vites geçişleri daha güzeldi.

selam arkadaşlar. farın grenajını değiştirme imkanımız var mıdır acaba? daha önce soruldu mu bilmiyorum mesela bmw nin şu modelininki çok hoş

ben değiştirmiştim şu cyclop denen grenajla ama sıkıldım sonra sattım bu dediğin grenajdan nasıl bulacaksın kaldıki bulsa bile bağlantı yerleri uyacakmı uymasada bi şekilde uydurursun sorun değil o ama bulduğun takdirde fiyatı ne olacak o da bi ayrı tartışma konusu bence bu değil ama değişik kafa grenajları deneyebilirsin ucuz yollu :)
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
ben değiştirmiştim şu cyclop denen grenajla ama sıkıldım sonra sattım bu dediğin grenajdan nasıl bulacaksın kaldıki bulsa bile bağlantı yerleri uyacakmı uymasada bi şekilde uydurursun sorun değil o ama bulduğun takdirde fiyatı ne olacak o da bi ayrı tartışma konusu bence bu değil ama değişik kafa grenajları deneyebilirsin ucuz yollu :)

evet hocam bir şekilde uydurulur. öğrenmek istediğim daha önce denenmiş yada denenmemiş olmasıydı. mesele BMW olunca parça fiyatı motorun yarısı kadar bile olabilir :queen: onu araştırmadım açıkçası. kendi grenajı 24 TL miş. 50 tl ye kadar iyi birşey bulursam değiştirirmeyi düşünüyorum. teşekkürler
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
evet hocam bir şekilde uydurulur. öğrenmek istediğim daha önce denenmiş yada denenmemiş olmasıydı. mesele BMW olunca parça fiyatı motorun yarısı kadar bile olabilir :queen: onu araştırmadım açıkçası. kendi grenajı 24 TL miş. 50 tl ye kadar iyi birşey bulursam değiştirirmeyi düşünüyorum. teşekkürler

50tl ye biraz zor sen 20tlye bizim farın sadece plastik aksamının fiyatını aldın galiba?
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
yamalube 15-50 veya shell 15-50 arasında 5 lira oynuyordu sanırsam ben onları kullanıyorum gayette memnunum yamalube haliyle daha iyi sanki vites geçişleri daha güzeldi.



ben değiştirmiştim şu cyclop denen grenajla ama sıkıldım sonra sattım bu dediğin grenajdan nasıl bulacaksın kaldıki bulsa bile bağlantı yerleri uyacakmı uymasada bi şekilde uydurursun sorun değil o ama bulduğun takdirde fiyatı ne olacak o da bi ayrı tartışma konusu bence bu değil ama değişik kafa grenajları deneyebilirsin ucuz yollu :)

Teşekkür ederim.yamalube sanırsam yamahanın kendi yağı.Peki bu yağı nerden bulabilirim Ankara'da ya da internette.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Teşekkür ederim.yamalube sanırsam yamahanın kendi yağı.Peki bu yağı nerden bulabilirim Ankara'da ya da internette.

yibada mecvut kapıdan gidirnce direk karşıda yamaha satan büyük motosikletçide hatta istersen yağı al beraber değiştirelim bizim ewin orda :wiinkk: alet edevat mevcut bende..
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
evet grenajın fiyata baktım sadece. grenajla halledilmez mi yav o iş :pale:


alacağn grenajı şuanki lambaya uydurabilirsen olur ama pek sanmıyorum açıkcası hem öle ikili lamba olacaksa zaten uymaz. birde konyada sağlam motor gösterebileceğim bi ustanın adresi varmıdır sende???
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
alacağn grenajı şuanki lambaya uydurabilirsen olur ama pek sanmıyorum açıkcası hem öle ikili lamba olacaksa zaten uymaz. birde konyada sağlam motor gösterebileceğim bi ustanın adresi varmıdır sende???

2 tane motorcu tanıyorum birisi benim servis ikisine de gösterebilirsin hocam. karatay belediyesinin orda güven motor. diğeri de yaka-meramda motorcu apo.

naptın geliyon mu bu taraflara
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
yibada mecvut kapıdan gidirnce direk karşıda yamaha satan büyük motosikletçide hatta istersen yağı al beraber değiştirelim bizim ewin orda :wiinkk: alet edevat mevcut bende..
Teşekkürler fena olmaz hani şimdi onun için bile para alırlar hemde öğrenirim :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Teşekkürler fena olmaz hani şimdi onun için bile para alırlar hemde öğrenirim :)

tamam numerom var sende zaten yağı aldığında haber edersinn :wiinkk:

2 tane motorcu tanıyorum birisi benim servis ikisine de gösterebilirsin hocam. karatay belediyesinin orda güven motor. diğeri de yaka-meramda motorcu apo.

naptın geliyon mu bu taraflara

bakalım bir motor var o tarafta xt600 olursa onu göstericez inşallah
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
oh oh hayırlı olsun. allah hayırlı müşteriler versin. yenisini yada daha iyisini allah nasip etsin.
ona bakarsa benimkide satılık. ama sadece acele edmiyorum.

aynı taktiği uyguluyoruz o zaman :cherry: ama dur bakalım kafama göre bi xt600 bulursam değişik yollara gidebilirim :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
motorcu apo da bu aletin beyazından var o olmasın:)

sahibinden de ilanı var dur foto koyayım o mu acaba :)
big46186918x8a.jpg


eğerki bu ise ürün hakkında detaylı bi bilgi edinebilirmisin acaba?
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
yok depo grenajı da beyazdı onun. sanıyorum senin dediğin yer yeniçağ motor doğru mu? 2 kardeş işletiryor isa ve musa adında onlarla çok sohbet edemedim ama çok çılgın jawacılardır arka depolarında 10 civarı jawa motor var pırıl pırıl :D
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
yok depo grenajı da beyazdı onun. sanıyorum senin dediğin yer yeniçağ motor doğru mu? 2 kardeş işletiryor isa ve musa adında onlarla çok sohbet edemedim ama çok çılgın jawacılardır arka depolarında 10 civarı jawa motor var pırıl pırıl :D

valla bilmiyorum kim olduklarını ama isim ali bayram dı motoru satanın meram olarak adres girmiş ilana?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst