motoru tamircide kalan arkadaşım ne yaptın ses soluk varmı motorda?
Servis niye tutturdu 1.350 l diyemotorun üstünde bu rakam yazıyormu diye acaba
Gaccall şöyle havalar düzelsin yanına gelip bir rahatsız edeceğim seni bilesin
![]()
bugün gittim motor yine duruyordu öylece bağırsakları dışarı salanıyo... yarın yada çarşamba alacam inşallah motoru alıyım başka şey istemiyorum
eyvallah sağolasın...
Millet bu motorsiklette boşa atamamaktan şikayet eder bende boşa atmaktan şikayet ediyorum şu anNedense vites küçültürken 1. vitese çok zor geçiyor yada boşa geçiyor.Sizinde bu tarz yada vites küçültmekle ilgili bir sorununuz varmı?
aynı sorun bende de var, soykan67, bazen hiç geçmiyordu boşa yada 2 yada 1 vites güç kullanarak imkansız geçmiyordu debriyajdan yavaşça çekip 2-3 santim yürümesine izin verip tekrar debriyajı tutup deneyince rahat geçiyor(du) motorum hala serviste olduğu için di li geçmiş zamanı kullanıyorum yarın inşallah alacaz bakalımr:
shockan, diğer markaların cross-enduroları içinde sanıyorum ki en kalıplı duranı bizimkisi.
Stoplara birşey diyemem ama yeni modellerin ön çamurlukları gayet şık eski modeller gibi değil.Stoplara bir çözüm bende arıyorum.arkadaşlar bu gun bende aldım bu modelden ilk olarak asyayı 2005 yılında almıştım 150 t scooter 3 yıl kullandım bi kere olsun yolda kalmadım ancak bakımlarını abimle beraber yaptık servisine sadece ilk bakımında götrüdük sadece ustayı izledik ne yapacak diye o oldu bi daha önünden gecmedik oranın çünkü motorun m sinden anladıkları yok heralde şirket araba tamıircilerinden toplayıp bunları serviste calıstırıyor neyse
size sormak istediklerim bu motora uygun ön çamurluk ve arka led stop nerden bulabilirim onları değiştirmek istiyorum salı günü teslim alıcam motoru ilk iş bunlardan başlamak istiyorum cidden çok kötü duruyorlaryer Bursa