Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Baştan sona okurken hiç tarihlere bakmadığım için yanılmışım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:07 ----------

Bizim motora 1 litre yağ yeterlimi?
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Servis niye tutturdu 1.350 l diye :) motorun üstünde bu rakam yazıyormu diye acaba :) Gaccall şöyle havalar düzelsin yanına gelip bir rahatsız edeceğim seni bilesin :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Servis niye tutturdu 1.350 l diye :) motorun üstünde bu rakam yazıyormu diye acaba :) Gaccall şöyle havalar düzelsin yanına gelip bir rahatsız edeceğim seni bilesin :)

yok ne demek illaki havanın ısınmasını bekleme bu ara havalar bi garip zaten bi tarafta güneş var hava açık bi yandan kar yağıyo falan acayip.ben aldığımdan beri 1 litre olarak değiştiriyorum bi sıkıntı yaşamadım yani :)

bugün gittim motor yine duruyordu öylece bağırsakları dışarı salanıyo... yarın yada çarşamba alacam inşallah motoru alıyım başka şey istemiyorum

eyvallah sağolasın...

en kısa zamanda motoruna kavuşman dileğiyle! :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Millet bu motorsiklette boşa atamamaktan şikayet eder bende boşa atmaktan şikayet ediyorum şu an:) Nedense vites küçültürken 1. vitese çok zor geçiyor yada boşa geçiyor.Sizinde bu tarz yada vites küçültmekle ilgili bir sorununuz varmı?
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
6
arkadaşlar selamlar ben enduro-cross tarzı olarak kanuni enduro 200 almayı düşünüyorum sele yüksekli 815 cm miş;gy-200 'ün sele yüksekliğini bulamadım ...
boyum 187 kilo 87, işin açıkcası üstünde biraz hoş görünme isteği boyu biraz uzun olanlar için genel sorun ve haliye benim içinde...
sizce hangi enduro veya cross daha kalıplı?
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
Millet bu motorsiklette boşa atamamaktan şikayet eder bende boşa atmaktan şikayet ediyorum şu an:) Nedense vites küçültürken 1. vitese çok zor geçiyor yada boşa geçiyor.Sizinde bu tarz yada vites küçültmekle ilgili bir sorununuz varmı?

aynı sorun bende de var, soykan67, bazen hiç geçmiyordu boşa yada 2 yada 1 vites güç kullanarak imkansız geçmiyordu debriyajdan yavaşça çekip 2-3 santim yürümesine izin verip tekrar debriyajı tutup deneyince rahat geçiyor(du) motorum hala serviste olduğu için di li geçmiş zamanı kullanıyorum yarın inşallah alacaz bakalım :pr:

shockan, diğer markaların cross-enduroları içinde sanıyorum ki en kalıplı duranı bizimkisi.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
aynı sorun bende de var, soykan67, bazen hiç geçmiyordu boşa yada 2 yada 1 vites güç kullanarak imkansız geçmiyordu debriyajdan yavaşça çekip 2-3 santim yürümesine izin verip tekrar debriyajı tutup deneyince rahat geçiyor(du) motorum hala serviste olduğu için di li geçmiş zamanı kullanıyorum yarın inşallah alacaz bakalım :pr:

shockan, diğer markaların cross-enduroları içinde sanıyorum ki en kalıplı duranı bizimkisi.

Kadir umarım motorun eskisinden daha iyi bir şekilde gelir.Ben bile küçük bir sorun oldumu dünya dert yapıyorum senin halini düşünemiyorum.Herşeyin hayırlısı olsun.Shockan Kadir'in dediği gibi bizim motorsiklet en kalıplısı üstünde kötü durcağını sanmıyorum.İstersen servislerde felan üstüne otur dene büyük ihtimal tam gelecek ve hoşuna gidecek.
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
evet, aynen öyle, soykan67, ufak bir tümseği görmeyip üzerinden geçince bile içim cız ederken böyle birşeyin başıma gelmesi.... kelimeler kifayetsiz... bu gece yine uyku yok bana sanırım

iyi dileklerin için teşekkürler abi İNŞALLAH
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
arkadaşlar bugün itibariyle motoruma kavuştum, tek isteğim oydu, ama ustaya sövsem, dövsem yeridir, aynı sorun hala devam ediyor. ustanın yaptığı işin aynısını motoru hergün apartmanın altına koyduğum park yerim de yaparmış demekki 2 hafta orda yatsa daha iyiymiş...
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
geçmiş olsun bence sen ustayı deyiştir. işten anlayan birini bul yada kendin el at olaya.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
geçmiş olsun istersen şikayet et eğer senin usta asya bayisiyse benden sölemesi.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Şikayet et hatta yeni motor iste Kadir bence motora ne yaptığını ustanında bilmek mümkün değil.
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
şikayet etsen ne fayda zannetmiyorum ki dikkate alacaklarını... bugün biraz daha kapsamlı test sürüşünden sonra gördüm ki motor berbat halde çekişi eskisinden daha kötü benzin filtresini takmamış motoru toplarken bugün tanıdığım bir ustaya götürdüm çalıştır abi dedi çalıştırınca ekzosdan çıkan simsiyah dumanı görünce pek de şaşırmadım açıkçası... jawalar kadar duman çıkarıyordu nerdeyse... motoru oraya bıraktım 1 saat sonra tekrar gidecem beraber açıp bakacaz motorun içine KONYA'DA İKAMET EDEN ARKADAŞLARA SESLENİYORUM: motorunuzu GÜVEN motora teslim etmeyin, yakınlarınızı akrabalarınızı uyarın...

garanti dedikleri şey buysa gider gönül rahatlığıyla teslim ederim yetkili "olmayan" ama çok çok iyi tanıdığım kişiliğiyle ve ustalığıyla çok daha kaliteli motorcuma varsın bitsin garantisi. başlarım öyle işe
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
asya ya bir e-mail yaz başından geçenleri anlat. bazan çok işe yarıyor olumlu dönütler oluyor.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Azıcık canlandırayım buraları :) Arkadaşlar motorla birkaç kez kız denemesi yaptım motorsiklet şuan 500 km de.4. vitesle 120 ye çıkıyorum fakat 5. vitese attımı hız düşüyor 90 yada 100'e kadar ve artmıyor 110 da kalıyor.Bunuda mı rodaja bağlamalıyım?
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
65
arkadaşlar bu gun bende aldım bu modelden ilk olarak asyayı 2005 yılında almıştım 150 t scooter 3 yıl kullandım bi kere olsun yolda kalmadım ancak bakımlarını abimle beraber yaptık servisine sadece ilk bakımında götrüdük sadece ustayı izledik ne yapacak diye o oldu bi daha önünden gecmedik oranın çünkü motorun m sinden anladıkları yok heralde şirket araba tamıircilerinden toplayıp bunları serviste calıstırıyor neyse

size sormak istediklerim bu motora uygun ön çamurluk ve arka led stop nerden bulabilirim onları değiştirmek istiyorum salı günü teslim alıcam motoru ilk iş bunlardan başlamak istiyorum cidden çok kötü duruyorlar :) yer Bursa
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
arkadaşlar bu gun bende aldım bu modelden ilk olarak asyayı 2005 yılında almıştım 150 t scooter 3 yıl kullandım bi kere olsun yolda kalmadım ancak bakımlarını abimle beraber yaptık servisine sadece ilk bakımında götrüdük sadece ustayı izledik ne yapacak diye o oldu bi daha önünden gecmedik oranın çünkü motorun m sinden anladıkları yok heralde şirket araba tamıircilerinden toplayıp bunları serviste calıstırıyor neyse

size sormak istediklerim bu motora uygun ön çamurluk ve arka led stop nerden bulabilirim onları değiştirmek istiyorum salı günü teslim alıcam motoru ilk iş bunlardan başlamak istiyorum cidden çok kötü duruyorlar :) yer Bursa
Stoplara birşey diyemem ama yeni modellerin ön çamurlukları gayet şık eski modeller gibi değil.Stoplara bir çözüm bende arıyorum.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
haekezlere slm. Ben yusuf Adanadan. Crossa merak sardım ve bugün gittim asya cross aldım. Artık bende sizin tayfadan oldum :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst