aspuzu malatyanın eski adlarından biri... karanlıkderede malatyanın bir köyü (adı değişti galiba aydınlar köyü oldu) çevre yolu üzerinde...kardeşim tekerine sağlık
bu "aspuzu" nicki nereden geliyor? karanlıkdere ile alakası var mı ?
eyvallah saolasın, bnde tahtalıminarenin orda oturuyodum eskiden...arkadaşım Malatya'da çekilen resmin 2 sokak üst tarafında benim ev... insan önceden bi haber verir... görüşürdük bir yemek yerdik...
gece suruş gözlukleri var sarı renkli onlardan kullanabilirsin ama kesinlikle gece yolculuğunu tavsiye etmem bde gideceğin yol tek şerit ise vay haline ... resimleri tersten okumuşsun önce yorum sonra resmgüzel gezi tek motor iyi cesaret bende bayramda memlekete gideyim dedim geceye kalacam karşıdaki xenon lanet farlı araçların yüzünden önümü göremiyorum zaten motorun farıda beş para etmez. birde ters rüzgar faktörünü eklersek 4-5 saatlik yol cehenneme dönüşür kanımca ama yoldaş bulabilseydim denemek isterdim. bu arada topkapıyı çekmişin orası mng kargonun azerininki ise ilerideki mardan ikinci foto . bizim oralara gelmişin yani. saygılar.
çok güzel bi gezi olmuş eline koluna sağlık şu 250 likte gözüm var ama yakıtı nedir??
zenon vardı muayene de gecmez die çıkardım tekrar taktım olmadı motoru bozulmuş bnde çiftı 30 tl olan beyaz ompul aldım fakat zenon gbi olmadı ama fena değil sarı ampulden daha iyidir...on numara bi gezi olmuş emeğin sağlık kardeşim bir sorum olacak senn ampül xenon mu yoksa beyaz ampul mu bende almayı düşünüyorum gece görüşü nasıl teşekkür ederimm