Aşkıma Kavuştum.........

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
peder bey çok hoş poz vermiş ya...elde sigara falan...tam yatarken iyi güldüm...bizim pederde eski motorize polislerden kral makina kullanır...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız..
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
sağol kanki teşekkürler. hep beraber kazasız belasız nice km'lere ya kanki seni rahatsız etmemde şu benim banka işinide bi halledi versen iyi olur. hehe :queen::queen::queen:

tüh yaw onu ben tamamen unutmuşum:salut:. neyse yarın hallederim....:salut:
bize yine uyku yok.......:queen::queen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
öle işallah la maşallah la olmuyo. gel ayın 18 indeki gezi ye de. rodaj yap biraz:cat::cat::cat::bounce::wiinkk:

sen derdetme kanki yaparız rodajı

hayırlı olsun abıcım kazasız belasız kullanman dılegıyle :rendeer:

sağol aradaşım teşekkürler. hep birlikte kazasız belasız bol km'ler.

peder bey çok hoş poz vermiş ya...elde sigara falan...tam yatarken iyi güldüm...bizim pederde eski motorize polislerden kral makina kullanır...

elde sigara bi bin dedik kelleciyle çekip siteye koyarız dedik :queen::queen:

hayırlı olsun kazasız belasız..

sağol arkadaşım teşekkürler. hep beraber.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
tüh yaw onu ben tamamen unutmuşum:salut:. neyse yarın hallederim....:salut:
bize yine uyku yok.......:queen::queen:

yaw kanki az biraz daha idare et işte işten fırsat bulamıyorum biliyosun sen aslansın halledersin be kanki :cat: :queen::queen::queen:

metehan abi sen bide benim babamı gör goldving scooter gibi kalır altında vallahi:queen::queen:

haklısın kanki bi senin motordayken çek ibrahim ebiyi koy bakim ne güzel olur. :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
yok ya evsiz barksız mı kalayım. sokaklarda mı yatayım:salut::salut::queen::queen::queencanıma susamadım daha len.:queen::queen:
(neyse modlar topiği kitlemeden konuya dönelim) tekrar hayırlı olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsın
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
harbiden kavuşmuşsun hayırlı günlerde kullan cıbırını bide honda olunca::plus1::::plus1::::plus1::::plus1::::plus1::::haapppy:::biggrinn::haapppy:::biggrinn::haapppy:::biggrinn tebrikler
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
51
hadi hayırlı olsun abicim..:cat:
allah kaza bela vermesin.. tekerin düz bassın. (darısı başıma artık..)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
İyi günlerde, kazasız belasız kullanman dileğiyle kardeşim...

İlkler unutulmaz, güzel bir ilk...
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesın tekerın duz bassın kardes...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst