hayırlı ugurlu olsun kardeşim güle güle kullan
sağol kanki teşekkürler. hep beraber kazasız belasız nice km'lere ya kanki seni rahatsız etmemde şu benim banka işinide bi halledi versen iyi olur. hehe :queen::queen::queen:
öle işallah la maşallah la olmuyo. gel ayın 18 indeki gezi ye de. rodaj yap biraz:cat::cat::cat::bounce::wiinkk:
hayırlı olsun abıcım kazasız belasız kullanman dılegıyle :rendeer:
peder bey çok hoş poz vermiş ya...elde sigara falan...tam yatarken iyi güldüm...bizim pederde eski motorize polislerden kral makina kullanır...
hayırlı olsun kazasız belasız..
metehan abi sen bide benim babamı gör goldving scooter gibi kalır altında vallahi:queen::queen:peder bey çok hoş poz vermiş ya...elde sigara falan...tam yatarken iyi güldüm...bizim pederde eski motorize polislerden kral makina kullanır...
tüh yaw onu ben tamamen unutmuşum:salut:. neyse yarın hallederim....:salut:
bize yine uyku yok.......:queen::queen:
metehan abi sen bide benim babamı gör goldving scooter gibi kalır altında vallahi:queen::queen: