- Katılım
- 4 Şub 2008
- Mesajlar
- 276
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar uzun bir süre 2.el cıbır arıyordum.malesef temiz makina bulamadım.bende sıfır makina aldım.Sanırım başlangıç için en ideali bu. işte benim cıbırım..aşkım.......:queen:


ahnda bu da km

bu da benim babam. ilk defa racing motora biniyo. hemide yatıyo:queen:

motor alırken benden maddi ve manevi desteğini esirgemeyen abim eryilmaz ve sevgili arkadaşım kelleci

vede ben nick84:bounce:


ahnda bu da km

bu da benim babam. ilk defa racing motora biniyo. hemide yatıyo:queen:

motor alırken benden maddi ve manevi desteğini esirgemeyen abim eryilmaz ve sevgili arkadaşım kelleci

vede ben nick84:bounce: