Aşkıma Kavuştum.........

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
evet arkadaşlar uzun bir süre 2.el cıbır arıyordum.malesef temiz makina bulamadım.bende sıfır makina aldım.Sanırım başlangıç için en ideali bu. işte benim cıbırım..aşkım.......:queen:


ahnda bu da km

bu da benim babam. ilk defa racing motora biniyo. hemide yatıyo:queen:

motor alırken benden maddi ve manevi desteğini esirgemeyen abim eryilmaz ve sevgili arkadaşım kelleci

vede ben nick84:bounce:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Hadi hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle. :cat:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi hayırlı ugurlu olsuunnn gecen cadde bostana geldi eryılmaz ve kelleci abiler orda senden bahsetmiştik demekki aldın sonunda valla allah kaza bela gostermesin senide bekleriz artık cadde sahile
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hayırlı uğurlu olsun kardesim.. Km sayacını cektiğin fotografı sakla :)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
sağolun teşekkür ederim. başlangıç için en ideali bu sanırım
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
49
Hayırlı olsun motorun kazasız günlerde kullan inşallah.. Nereden alsın, kaça aldın bizleride aydınlat biraz.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun kardeş bu gidişle bende siyah sıfır cbr125 alcam gibi ehlıyete az sure kaldı izmirde bulamadım temiz motor
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım, kazasız belasız kullanabilmen dileği ile :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin.bence "0" cıbır alacağına gt 250r alman daha mantıklı olurdu.çünkü büyük bir ihtimalle sıkılırsın kısa zamanda
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
Hayırlı olsun kazasız belasız......................

Hayırlı olsun kardeş bu gidişle bende siyah sıfır cbr125 alcam gibi ehlıyete az sure kaldı izmirde bulamadım temiz motor

bende ilk başta siyah düşünüyordum gidip baktım mağazaya çok cılız duruyor kırmızıya niyetlendim o da mağazadaki satıcı son sattığı iki kırmızı motor kaza yaptığını söyleyince vazgeçtim ve repsol almaya karar verdim.

hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin.bence "0" cıbır alacağına gt 250r alman daha mantıklı olurdu.çünkü büyük bir ihtimalle sıkılırsın kısa zamanda

gt250r garanti sorunu var diye birde kırank kırıyo diye almadım kısmet olursa seneye ninja 250 alacağım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst