- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
09/09/2011 cuma akşamı acemilik için kayseri hava indirmeye gidiyorum..ustalık nere olur belli değil ama acemilik kayseri...
Acemi:337 kd 70.mknz.piy.tug. Selen Kışlası KTM MARDİN
Usta:Ş.Yusufcan Sınır Karakolu NUSAYBİN/MARDİN
yusufcan 7 .bölüğemi aiitti yoksa 8.bölükmüydü aklma gelmiyordaAcemi:337 kd 70.mknz.piy.tug. Selen Kışlası KTM MARDİN
Usta:Ş.Yusufcan Sınır Karakolu NUSAYBİN/MARDİN
09/09/2011 cuma akşamı acemilik için kayseri hava indirmeye gidiyorum..ustalık nere olur belli değil ama acemilik kayseri...