305. KD olarak Urfa - 20. Zırhlı Tugay'da yaptım askerliği. 4 ay oluyor geleli.
Tugay'ın içmimarı, istihkam şubenin yazıcısı ve karargah bölüğünün devriye çavuşuydum. 5 dakika bile boş zamanım olmadı. Aylarca çarşıya çıkamadım. Acemiliğin ilk gününden itibaren çalıştırmaya başladılar beni, terhis olurken nizamiye kapısından çıkıp arkama bile bakmadan koşmaya başladım, arkamdan birisi yakalayıp gene iş vermesin diye. Memlekete gittiğimde hala arkamdan komutanım arıyordu bi şeyler sormak için.... telefonunu cevaplamıyodum. Ne günlerdi yafff...