Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
307 KD. olarak önce tekirdağ sonra edirnede yaptım askerlik şubesinde
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
Acemi Birliğim : Kırkağaç 72-1
Foça "B"Timi
Siirt JÖH.Grp.K.lığı
DEVAMMMMMMMMMM vatana hizmete
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
9
83/4
manisa/alasehir ulastirma 3 ay
tekirdag/corlu/ulas tank onbası
boluk komutanı habercisiydim
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
2004- ocak...burdur bedelli 26 askerlik yaptim...acemi birligide bu 26 gunun icinde...alla herkese boyle askerlik nasip etsin hafta sonlari pamukkale ,antalya ha bire geziyorduk..:queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
1978/1
acemi ısparta 12 gün
revize amasya çavuş talimgah 120lik havan
usta birliği 19.P.Tug.3.P.Tab.Kh. ve Kh. Bl. Ezine/Çanakkale ahada buradan bi-iki resim
r6.jpg

r7.jpg


delitay' Alıntı:
1978/1
acemilik: amasya eryatağı (havan çavuş talimgahı)
usta birliği: hakkari / şemdinli / tekeli iç güvenlik...

amasyada hangi havanda idim
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
22
305. KD olarak Urfa - 20. Zırhlı Tugay'da yaptım askerliği. 4 ay oluyor geleli.
Tugay'ın içmimarı, istihkam şubenin yazıcısı ve karargah bölüğünün devriye çavuşuydum. 5 dakika bile boş zamanım olmadı. Aylarca çarşıya çıkamadım. Acemiliğin ilk gününden itibaren çalıştırmaya başladılar beni, terhis olurken nizamiye kapısından çıkıp arkama bile bakmadan koşmaya başladım, arkamdan birisi yakalayıp gene iş vermesin diye. Memlekete gittiğimde hala arkamdan komutanım arıyordu bi şeyler sormak için.... telefonunu cevaplamıyodum. Ne günlerdi yafff...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
1974/2 Kıbrıs Magosa Orduevi resimleri eklemeyim benim yaptığıma askerlik denmez :)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
29
1982/4
acemilik istanbul metris 475 hf oto ulaştırma taburu
ustalık Van Erciş 10p.tug karargah bölügün beyni(bilgisayarcı ..bahçevan...man şöforu...OBici(ordu bilgi işlem)..elektronikçi uydu ayar işleri filan. ..
bir gün şafak 389 du bide baktımki 299 olmuş 3 ay arkadan yedik.15 ay yaptık geldik.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Acemiliğimde İstanbul Sarıyer Garipçede Bahriyeydim...



uzun bir geziden sonra Ankara Elmadağda Deniz Katip er olarak askerlik hayatıma nokta koyup 21.11.1999 da teskere aldım...21.yüzyılda evimde ailemleydim...bundan daha güzel bir duygu yoktu...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
223
çeltikli ha

ivan' Alıntı:
1982/1 Kral Devre (ASİ Jandarma )
Acemi Birliği : Bilecik Merkez
Usta Birliği : Bitlis Jandarma Alay Kom. / Çeltikli Karakolu
acemibirlik bilecik 2.jandarma er eğitim tugayı/etimesut ankara jandarma tankçı olarak eğitim aldım,usta birliğim bitlis tatvan 6.cı zırhlı tugayı daha sonra bitlis il jandarma komutanlığı,il merkez jandarma komutanlığı,en sonuncu da bölükyazı jandarma karakolu,çeltikli tarafına çok göreve gittik ozaman,ne günlerdi yaaa, şuayip akerik 1980/1 kral devre milenyum askeriydim 2000 yılının ilk devresiydik.:)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
44
Motosikleti
Suzuki Burgman
83/3 çanakkale 116 jandarma
usta birliği trabzon / araklı jandarma karakolu
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
79/4
Acemilik=Zırhlı Birlikler Okulu Eğitim Tümen Komutanlığı Etimesgut/Ankara(Tank nişancısı+şoförü)
Usta birliği=Cumhurbaşkanlığı Muhafız Alayı Çankaya/Ankara(Törenci)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hehe yakında bende yazarım nereye sürüldüğümü heralde.yakındır enselenmem:pr:

05/05/2007:vaybe bu yazıyı yazdıktan sonra baya yol katedmişim.silüsü aldığımda ısparta 40.piyade alayı yazıyodu.gittik ıspartaya oraya almadılart.yer yokmuş.manisa batı kışlaya sevkettiler.böylece acermi birliğini manisada bitirdim.dağıtımım çankırıya düştü.aslında çankırıdanda siir te gönderiliyodum ama çankırıda kaldım.şimdi 28 NCİ MKNZ.P.TUG.(B/G) K.YRDC.LIĞI muhabere kısmında yazıcı diye dolanıyorum ortalarda.bakalım sonumuz ne olacak
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
1983/4

Acemi : İzmir Yeni Foça

Usta : Kilis İl Jandarma Komutanlığı


"Aslanlar gibi gittik , Fareler gibi döndük"
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1998-2001 ERZURUM İl Jandarma
2001-2005 ESKİŞEHİR İl Jandarma
2005-2007 YÜKSEKOVA Jandar Komando Özel Harekat Taburu.
Kendime iyi tayin yeri diliyorum.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Acemilik:Isparta 40.piyade alayı
Usta Birliği:2.Ordu Karargahı Muhafız Bölüğü(ONUR KITASI)
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
37
selam arkadaşlar
acemi:İzmir bornova Jandarma er eğt.A. K.
Usta:Edirne İl Jandarma 80/4 J.Çvş.
hey gidid günler keşke bi daha gitsem:)
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
1984/3
Acemilik İstanbul - 475. Ulaştırma Tabur Komutanlığı Metris
Usta Sivas - 4. Nolu Dikimevi

3 Ay Man - Reo şoförü
10 ay Ford Transit sivil servis şoförlüğü.

Rahattı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst