Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
1977 temmuz ayında 1.mekanize er.eğ.tgy doğubayazıt 20 ay.terhis tarihi 1979 martın 5 di
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
200000000015 mardinkapı şırnak hakkari şanlıurfa :queen: komanda boyutlarında biri oraya düşermiş ama daaaa çok var ehihihii
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
104
bende agustosun 21 inde gitcem..... :bounce:

bugün başlıyorsun herhalde , hayırlı teskereler arkadaşım :)
yalnız daha çok var teskereye hemen saymaya başlama :mrgreen:

277 nci dönem muhabere atgm . ankara mamak mebsden mezun olduktan sonra attım elimi torbaya (yalan yok dil kurasında torbacıydım , zaten okulu da ya sondan birinci yada sondan ikinci olarak bitirdim :p )
...neyse benden önceki eleman ağrı doğubeyazıtı çekti , aha b*ku yedim deyip kalan son kurayı çektim ... mamak - samsun asfaltının karşı yakası çıkmasınmı :queen: 1nci mknz p.tüm. (bilmeyenler için not : mebs , samsun asfaltının bir tarafındadır , tümen se karşı tarafında yer alır)

herkes 1 hafta yol izni alırken ben valizi toplayıp kös kös yolun karşısına geçip ara vermeden başladım askerliğe :pr:

her ne kadar son yoklamayı yaptırmasam da yalan değil bugün çağırsalar koşa koşa giderim :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu arada size bir müjdem var.Kısa dönem askerlik bitiyor.:mrgreen:
Askerliği kısa dönem yapmak için 4 yıllık üniversite okuyan arkadaşlara duydurulur. Cümleten geçmiş olsun:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
127
bende 1986/2 acemi izmir gaziemir ulaşırma okulu usta birliği ankara yenikent ulaştırma taburu. Yenikent neresi diye soracak olursanız ankaralılar bile bilmiyo:) ama sincana yakın istanbul yolunda beydağına giderken. Askerlikteki görevim nedeniyle buradaki herkesin askerlik yaptığı yeri isim olarak biliyorum tüm birliklere giden malzemelerin evrakları benim elimden geçerdi
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
305 kd/bitlis/tatvan
acemi:1.mek.piy.tab.
usta: 1.tank taburu ordan tatvan orduevi
teslim 12 ağustos 2005-terhis 16 ocak 2006
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
1/9 jandarma er eğitim komutanlığı Kütahya acemiliği 1. bölükte ustalığı da
2.bölükte eğitim çavuşu olarak 74-3 tertip olarak yaptım.
 
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
0
merhaba ben ahmet gülperi 1985/4 kayseri hava indirme tugayı 3.tabur 1.bölük

merhaba ben ahmet gülperi 1985/4 kayseri hava indirme tugayı 3.tabur 1.bölük
beni tanıyanlar beni arasın. 05323856447

merhaba ben ahmet gülperi 1965/4 kayseri hava indirme tugayı 3.tabur 1.bölük
beni tanıyanlar beni arasın. 05323856447

ilk mesajda yanlış yazmışım 1965/4 çavuş

ümit demirbaş
erol yelkenci
doğan aladağ
ekrem gökkaya
beni arayın...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
86/1 Acemi birliği çanakkale 116. jandarma er eğitim alay kom.
Usta birliği Ankara Merkez Kom.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
sendemi tatvanda yaptın bende tatvan rahva kışlasındaydım
topçu taburundaydın sanırım.ben kuyaş kışlasındaydım ama sonuçta aynı birlikte yapmışız askerliği.ha tankçı ha topçu...
bu arada bizim manzara çok güzeldi askerdeyken.ayağının dibi van gölü.sahilde nöbet tutardık.
sen kaç tertiptin?
 
Son düzenleme:

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
301.kd ; Ankara 4.Kolordu Karargah Bl.K'lığı , bu usta birliği

Acemilikte yan binamız 4.Kor.Mu.Bl.K'lığı:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapmadım ama antalyada yada izmirde yapsam fena olmaz :p
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
311 kd mardin 70.mekanize piyade komutanlıgı..
Kışla hizmet birliği....günde 12 saat nöbet tutardım...
merkez kazan dairesinde :) silahım bile olmadı....
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben hep asker olmak istemiştim. Askeri liselerin başvurusu geldiğinde nasıl sevindim anlatamam ki son şart cinsiyetti olmadı :(
20 yaşında bayanları da askere alacaklarını söylediler yine sevindirik oldum sadece söylentide kaldı..
Artık alsalarda gitmem koşmayı bile unuttum iyiden iyiye :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst