Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
1977 temmuz ayında 1.mekanize er.eğ.tgy doğubayazıt 20 ay.terhis tarihi 1979 martın 5 di
bende agustosun 21 inde gitcem..... :bounce:
305 kd/bitlis/tatvan
acemi:1.mek.piy.tab.
usta: 1.tank taburu ordan tatvan orduevi
teslim 12 ağustos 2005-terhis 16 ocak 2006
topçu taburundaydın sanırım.ben kuyaş kışlasındaydım ama sonuçta aynı birlikte yapmışız askerliği.ha tankçı ha topçu...sendemi tatvanda yaptın bende tatvan rahva kışlasındaydım