Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
223
80/1 Mis Tertip.Kral devre.Acemi birlik 2.jandarma er eğtm tugayı/bilecik.20 gün den sonra ankara etimesut jandarma tankçı..Usta birlik 6.cı zırlı tugayı tatvan.daha sonra bölükyazı jandarma karakolu Bitlis,ne günlerdi be...
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
ben.1978.2.tertip izmir gaziemir ulaştımada 20 gün kaldım ordan istanbul kenan evrenkışlası küçükyalı destek kıtasına sürgün gitim ve 8 ay ceza yedim mukuhattan kartal cezaevinde kaldım ve 26 ayda vatani gürevimi bitirdim tertiblerime hayırlı teskerelerim saygılar.cesur
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bende
acemiligi 81/4 bilecik jandarma er egitim tugayı

usta birligini diyarbakır-bismil-kamışlı karakolu ...:pr:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
67/2 canakkale 116 eregittim tugayı 1 bölük acemi birligi son 15 sögüt söför kürsu bolu il jandarma alay komutanlıgı sonrada akcakoca ilce jandarma bolügü
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bende
acemiligi 81/4 bilecik jandarma er egitim tugayı

usta birligini diyarbakır-bismil-kamışlı karakolu ...:pr:

vay kankama bak 1985/3

Acemi : 2.Jandarma Er eğitim tugayı Bilecik ( lanet geçen ongünden sonra )
4.Jandarma ulaştırma er eğitim taburu SÖĞÜT
Usta : Jandarma Eğitim Komutanlığı Beytepe / ANKARA
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
253. kısa dönem (sanırım 79'a 4 uzun dönemlere tekabül ediyor..)

adana topçu alayındaydım müsadenizle.....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
SELAM ARKADASLAR 1977 4 TERTİP ACEMİ İZMİR GAZİEMİR USTA MIDYAT TA ÜÇAY KALDIM MARDİN E İTFAİYE ŞÖFÖRÜOLARAK GERİ GELDİM FORMU AÇMAMDAKİ GAYEM GENEL ANLAMDA BELKİ AYNI YERLERDE ASKERLİK YAPMIŞIKTIR BELLİMİ OLUR :wiinkk:

nerden actın bu mevzuyu ya bakıyorum benden yaslı 10 sayfada 5 yada 6 kişi var batmısız ya
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Temeltepenin çok daha soğuk olduğunu söylüyorlardı devre arkadaşlarım ama sen görmemişin tabi o soğuğu, ağrı'da soğuğu yemek kısmetmiş sana...

benim mangama lise mezunu biri düştümü bayram ederdim, en azından dediğimi anlayacak diye, 2 yıllık bi mezun geldimide zaten bizden biri gibi olurdu, bencede 2 yıllık bölümden mezun olanlara 4 yıllıklar gibi bazı ayrıcalıkların tanınması lazım...

hayırlı teskereler sana...

bizler sivasın kral devresi olarak gittik.ama temmuzda soğuk yapınmca herkes kabanları almak zorunda kaldı.Kışı orada geçirmediğime sevinirken türkiyenin en soğuk yerine gidiyorum.Nasip diyelim...

teşekkürler...:rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
bizler sivasın kral devresi olarak gittik.ama temmuzda soğuk yapınmca herkes kabanları almak zorunda kaldı.Kışı orada geçirmediğime sevinirken türkiyenin en soğuk yerine gidiyorum.Nasip diyelim...

teşekkürler...:rendeer:

hayırlı teskereler sevgili PVC torunum.:)1986/3 ler olarak1987/2 leri sabırsızlıkla bekliyoruz:bounce:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
hayırlı teskereler sevgili PVC torunum.:)1986/3 ler olarak1987/2 leri sabırsızlıkla bekliyoruz:bounce:

hşşttt sen ne dalga geciyorsun bakim pvc torun falan :queen:
Sen hesap et bakalım sen benim neyim oluyorsun :queen::queen::queen:
1979/3 ankara -mamak / balıkesir bandırma :cat:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hşşttt sen ne dalga geciyorsun bakim pvc torun falan :queen:
Sen hesap et bakalım sen benim neyim oluyorsun :queen::queen::queen:
1979/3 ankara -mamak / balıkesir bandırma :cat:

valla hesap edemiyorum bile,senin mezar taşının üstündeki toz falan ancak olabilirim.8 tertip geçmiş yavvv:queen:
bu arada acemiliği mamak tamı yaptın(mebs temi yoksa?)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
vay be herkez askerliğini yaptığı yerden memnun gibi gururla söylüyor..inş. o günleride bizde görcez .......
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
17
78/3 acemilik İzmir bornova jandarma
usta birliği BOLU il jandarma ..........

bende bolu da askerlik yaptım.76/4
:cat:

67/2 canakkale 116 eregittim tugayı 1 bölük acemi birligi son 15 sögüt söför kürsu bolu il jandarma alay komutanlıgı sonrada akcakoca ilce jandarma bolügü

sende çok fosilleşmişsin artık :) benim usta birliği orası 1976/4 karakol nöbetçisi
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
bizler sivasın kral devresi olarak gittik.ama temmuzda soğuk yapınmca herkes kabanları almak zorunda kaldı.Kışı orada geçirmediğime sevinirken türkiyenin en soğuk yerine gidiyorum.Nasip diyelim...

teşekkürler...:rendeer:

iki arkadaşım zartüre oldu sivasta, sapasağlam gelmişlerdi ama bi arkadaşımda terörün yoğun olduğu dönemde ağrıda yedek subay yapmıştı, 2 metre karda dağda operasyonda...düşünmesi bile hasta ediyo adamı,
kolaylıklar sana, kazasız belasız bitirp gelde... gerisi anı olarak kalıyo
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
iki arkadaşım zartüre oldu sivasta, sapasağlam gelmişlerdi ama bi arkadaşımda terörün yoğun olduğu dönemde ağrıda yedek subay yapmıştı, 2 metre karda dağda operasyonda...düşünmesi bile hasta ediyo adamı,
kolaylıklar sana, kazasız belasız bitirp gelde... gerisi anı olarak kalıyo

çok teşkkürler...darısı bot abğlamayanların başına:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst