askere gidiyorum arkadaşlar

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
aslm evet bir an evvel teskereyi alıp kendimi vuracağım yollara diyor zaten :cherry:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
istanbul tuzla yedek subay gzpt bölüğüne 2 ocakta katılmak üzere yemin ederek tugayı terketmiş bulunuyorum
bu tatil ilaç gibi gelecek
askerlik ne zor şeymiş Allah herkese kolaylık versin
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar cuma günü4 ocakta yemin ettik ve tam yenice asker olduk sonunda asıl askerlik yeni başlıyor evciyim yarın teslim olucağım nasipse k.i.b. a.e.olun

bana yardım eden ahmet egelim43 abime buradan bol bol teşekkür ederim o olmasa bu kadar rahat olmazdım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
istanbul tuzla yedek subay gzpt bölüğüne 2 ocakta katılmak üzere yemin ederek tugayı terketmiş bulunuyorum
bu tatil ilaç gibi gelecek
askerlik ne zor şeymiş Allah herkese kolaylık versin

hayırlı tezkereler...sonrası bakalım rütbeyi takıp kafana göre takılırsın ...maaşını alıp bi R6 ayaparsın Allah bilir :) 2050 net maaş...:p

hepinize teşekkür ederim arkadaşlar cuma günü4 ocakta yemin ettik ve tam yenice asker olduk sonunda asıl askerlik yeni başlıyor evciyim yarın teslim olucağım nasipse k.i.b. a.e.olun


bana yardım eden ahmet egelim43 abime buradan bol bol teşekkür ederim o olmasa bu kadar rahat olmazdım


hacu nereye düşer tahminen senin usta birliği..hayırlı tezkereler olsun...

egelim43 paşamda sağolsun benide Kötaya sınırlarında köftelerle karşılamıştır...:thumleft:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hacu nereye düşer tahminen senin usta birliği..hayırlı tezkereler olsun...

egelim43 paşamda sağolsun benide Kötaya sınırlarında köftelerle karşılamıştır...:thumleft:

metehan abi daha belli değil nere olcağıda hiç beli olmaz ben belli olunca yazarımn buraya bu taraflara gelirsen beklerim :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi daha belli değil nere olcağıda hiç beli olmaz ben belli olunca yazarımn buraya bu taraflara gelirsen beklerim :)


hayırlısı olsun artık aga...Allah yardımcınız olsun...askerlikten hep nefret ettim...nası bir düzen nası bir sistemdir o öyle...tam bir çağdışılık...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Fat280 arkadaşımızın hepinize tüm mtye selamı var :rendeer: Eskişehirin Mihalıççık ilçesi Yunusemre kasabasında jandarma karakoluna dağıtım olmuştur aramak isteyen arkadaşımız olursa 02226475159 numaralı telefondan Fatih Çakal ile görüşmek istiyorum derse telefona çağırtıp görüşebilir :cat:
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
fatihim sanada bi tel açamadık gitti...hep saçma sapan zamanlarda aklıma geldiğinden fırsat olmadı...bari buraya iki kelam yazıp kendimi affettireyim...no yu aldım...
kib...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
fatihle görüşüyorum ben, aslanlar gibi ve rahatı yerinde :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arkadaşlar hepinize teşekkür ederim askerden geldim hayırlısı ile sonunda bitirdik çok şükür Allah geride kalanlara sabır versin
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Fatih hoşgeldin aga sen askerden geldin uğrayamadık yalan olduk...dün eskişehirden geçtim...:p 30 km yakınından daha doğrusu...Allah yolunu açık etsin...gözün aydın diyim...
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
s.a. arkadaşlar askere gidiyorum kısa dönem er olarak nasipse yarın akşama çıkacağım yola

Eskişehir il jandarma komutanlığına gidiyorum

şimdiden k.i.b. a.e.olun kazasız belasız hayırlı sürüşler mayıs sonunda aranızdayım inş. :)


:) Gel Gel...
Biz de seni bekliyorduk :) :) :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Fatih hoşgeldin aga sen askerden geldin uğrayamadık yalan olduk...dün eskişehirden geçtim...:p 30 km yakınından daha doğrusu...Allah yolunu açık etsin...gözün aydın diyim...

sağol abi inş. ben gelirim senin yanına ahmet abi ile gezi planlarımız var nasipse

:) Gel Gel...
Biz de seni bekliyorduk :) :) :)

abi gittim geldim bitti askerlik sonunda gel gel kısmını çok oldu atlatalı :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben de ağustosta gidecem yaa. Kısa-uzun dönem belli olmadı daha.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst