askere gidiyorum arkadaşlar

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkadaşlar askere gidiyorum kısa dönem er olarak nasipse yarın akşama çıkacağım yola

Eskişehir il jandarma komutanlığına gidiyorum

şimdiden k.i.b. a.e.olun kazasız belasız hayırlı sürüşler mayıs sonunda aranızdayım inş. :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
üstünü kalın giy :), eskişehir soğuğu kulak düşürür...hayırlı teskereler...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
dostum fatihim Allaha emanet ol. Güle güle git gel. Motoruna gözüm gibi bakarım. Askerde dikkat et kendine.
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
güle güle git gel fatih abi :) hayırlı teskereler :) alanyadan mı bincen otobüse burdan mı ? bi uğurlama töreni yapak :)
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Güle güle git, gel inşallah.
Bu arada tam kışın gidiyorsun ki, önümüzdeki sezonu askerde geçirme diye mi? :)
Kışın askerlik pek iyi değil. Allah yardımcınız olsun...
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
Şimdiden hayırlı teskereler hayırlısıyla gidip gelirsin inşallah allah yar ve yardımcınız olsun hepinizin allaha emaet olun
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Hayirli olsun kardesim. 343. donem astegmen olarak gittim bende, simdi 349 lar gidiyor. Zaman su gibi akip gidiyor. Yeterki kafana bisey takma, rahat ol. Kisa donem askerin herzaman ayricaligi vardir askerde. Ben Takim komutaniydim, acikcasi onlara daha farkli davraniyodum. Cunku laftan anlayan insanlar oluyor onlar. (Kimse yanlis anlamasin) Soz meclisten disaridir.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Hayirli olsun kardesim. 343. donem astegmen olarak gittim bende, simdi 349 lar gidiyor. Zaman su gibi akip gidiyor. Yeterki kafana bisey takma, rahat ol. Kisa donem askerin herzaman ayricaligi vardir askerde. Ben Takim komutaniydim, acikcasi onlara daha farkli davraniyodum. Cunku laftan anlayan insanlar oluyor onlar. (Kimse yanlis anlamasin) Soz meclisten disaridir.

"...Hiç bilen ile bilmeyen bir olur mu?..." 'Zümer 9'
Eğitim gibisi var mı?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Eveeeetttt gel bakalım Fatih efendi öyle Alanyada sıcacık iklimde motur sürmek yok bu sene :p Arkadaşlar askerliği süresince Fatih kardeşimiz önce Allaha sonra bana emanet :cat: mümkün olduğunca kışları trenle yazları motorla hafta sonları yanındayım adamım merak etme sen :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst