üstünü kalın giy, eskişehir soğuğu kulak düşürür...hayırlı teskereler...
Slm nbr ? K.i.b. by by.
teşekkür ederim dilekleriniz için iyi giyinmek şart zaten yoksa donarız oralarda
iyi senden naber by by sana da
Hayirli olsun kardesim. 343. donem astegmen olarak gittim bende, simdi 349 lar gidiyor. Zaman su gibi akip gidiyor. Yeterki kafana bisey takma, rahat ol. Kisa donem askerin herzaman ayricaligi vardir askerde. Ben Takim komutaniydim, acikcasi onlara daha farkli davraniyodum. Cunku laftan anlayan insanlar oluyor onlar. (Kimse yanlis anlamasin) Soz meclisten disaridir.