istanbul tuzla yedek subay gzpt bölüğüne 2 ocakta katılmak üzere yemin ederek tugayı terketmiş bulunuyorum
bu tatil ilaç gibi gelecek
askerlik ne zor şeymiş Allah herkese kolaylık versin
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar cuma günü4 ocakta yemin ettik ve tam yenice asker olduk sonunda asıl askerlik yeni başlıyor evciyim yarın teslim olucağım nasipse k.i.b. a.e.olun
bana yardım eden ahmet egelim43 abime buradan bol bol teşekkür ederim o olmasa bu kadar rahat olmazdım
hacu nereye düşer tahminen senin usta birliği..hayırlı tezkereler olsun...
egelim43 paşamda sağolsun benide Kötaya sınırlarında köftelerle karşılamıştır...:thumleft:
metehan abi daha belli değil nere olcağıda hiç beli olmaz ben belli olunca yazarımn buraya bu taraflara gelirsen beklerim![]()
s.a. arkadaşlar askere gidiyorum kısa dönem er olarak nasipse yarın akşama çıkacağım yola
Eskişehir il jandarma komutanlığına gidiyorum
şimdiden k.i.b. a.e.olun kazasız belasız hayırlı sürüşler mayıs sonunda aranızdayım inş.![]()
Fatih hoşgeldin aga sen askerden geldin uğrayamadık yalan olduk...dün eskişehirden geçtim...30 km yakınından daha doğrusu...Allah yolunu açık etsin...gözün aydın diyim...
Gel Gel...
Biz de seni bekliyorduk![]()
![]()
![]()
hoşgeldin fatihim :rendeer:
geçmiş olsun...![]()
Ben de ağustosta gidecem yaa. Kısa-uzun dönem belli olmadı daha.