güle güle git gel fatih abihayırlı teskereler
alanyadan mı bincen otobüse burdan mı ? bi uğurlama töreni yapak
![]()
Güle güle git, gel inşallah.
Bu arada tam kışın gidiyorsun ki, önümüzdeki sezonu askerde geçirme diye mi?
Kışın askerlik pek iyi değil. Allah yardımcınız olsun...
Eveeeetttt gel bakalım Fatih efendi öyle Alanyada sıcacık iklimde motur sürmek yok bu seneArkadaşlar askerliği süresince Fatih kardeşimiz önce Allaha sonra bana emanet :cat: mümkün olduğunca kışları trenle yazları motorla hafta sonları yanındayım adamım merak etme sen :cat:
traş takımın el havlun banyo havlun bide içliğini al git gerisi yalan dolan bunlar yeter sana öyle koca koca bavulla gitme sakına çunku hiç biri işine yaramayacak orada herşeyini verecekler sana ki gittiğinde göreceksin ve eksiğin var ise de oralarda kantinlerinde piyasanın neredeyse yarısına istediğini istediğin şekilde alabilirsin... bu arada hayırlı teskereler.
Kaç poşet eskittim ben bep
Hayirli teskereler fatihim..altin kural emredersiniz komutanim..bunu dilinden dusurme cok rahat edersin![]()
şimdiden hayırlı teskereler..allahtan sezon açılana kadar bitecek askerlik![]()
ahmet abı gelecek yanına nısan gıbı havalar ıyıce ısınınca ahmet abıyle yapılacak planla gelmek ısterım eskısehır gıdesım var hep.kötaya felan cıkar aradan hem.haaa unutmada vatka al botlar vurur belkı topuguna koyarsın.bırde en az bı hafta hergun boya botlarını boyanan bot cabuk alısır ayaga.malum kıs.ben gıderken 2-3 cıft sıyah corap 4 adet vatka ve 2-3 paket sıgara almıstım.zaten gerısını askerıye verıyo ne lazımsa.bıkac gun ıcınde nerde ne var ogrenırsın zaten 2-3 paket sıgarada yeter zaten.sımdıden allaha emanet ol hayırlısıyla gıt gel ınsallah.askerlık zaman kaybetme yerı degıl de az zamanda cok sey ogrenme yerın olur ınsallah..kal saglıcakla carsı ıznlerınde foruma gır arasıra .evet alanyadan bineceğim ancak antalya ya da uğrayacak 11-11,30 arası akşam orada olurum musait olanlarla görüşebiliriz
evet sezonda geleyim diye ve kışın atlatayım diye gittik bakalım hayırlısı
sağol abi evet aynen sana takıldım başıma geldi gelince artık görüşürüz abi sende olmasan zaten kim gelcek yanıma
teşekkür ederim bilgileriniz için zaten bende pek birşey götürmeyeceğim kendimi, götürsem yeter
durmuş abi sağol iyi dilekleriniz i,çi,n senin dediğini uygulayacağım inş. sanada hayırlı tezkereler bu arada senin askerlik nasıl gidiyor
sağol kardeş evet inş. zaten ayarı ona göre yaptım![]()
Fatihin hepinize çok çok selamı var arkadaşlar ahanda son hali 14 günlük çakı gibi asker maşallah :cat:AHMET ABİ VARMI ASkerden bı hayır haber.teslım oldugundan berımses soluk cıkmıyo efeden