askere gidiyorum arkadaşlar

Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
traş takımın el havlun banyo havlun bide içliğini al git gerisi yalan dolan bunlar yeter sana öyle koca koca bavulla gitme sakına çunku hiç biri işine yaramayacak orada herşeyini verecekler sana ki gittiğinde göreceksin ve eksiğin var ise de oralarda kantinlerinde piyasanın neredeyse yarısına istediğini istediğin şekilde alabilirsin... bu arada hayırlı teskereler.

Kaç poşet eskittim ben be :pp
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
Hayirli teskereler fatihim..altin kural emredersiniz komutanim..bunu dilinden dusurme cok rahat edersin;)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Hayırlı tezkereler dilerim..güle güle git - gel..gerçi kısanın da kısasını yapacakmışsın ya..neyse...

memleketime de iyi davran o da sana iyi davranır..soğuğu hariç:)

şu tezkereyi bide ben alsaydım...16-17 senem var daha...:pr::p
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
şimdiden hayırlı teskereler..allahtan sezon açılana kadar bitecek askerlik :)
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
Hayırlı Tezkereler allaha emanet ol kısa dönem daha çabuk geçer hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
güle güle git gel fatih abi :) hayırlı teskereler :) alanyadan mı bincen otobüse burdan mı ? bi uğurlama töreni yapak :)

evet alanyadan bineceğim ancak antalya ya da uğrayacak 11-11,30 arası akşam orada olurum musait olanlarla görüşebiliriz :)

Güle güle git, gel inşallah.
Bu arada tam kışın gidiyorsun ki, önümüzdeki sezonu askerde geçirme diye mi? :)
Kışın askerlik pek iyi değil. Allah yardımcınız olsun...

evet sezonda geleyim diye ve kışın atlatayım diye gittik bakalım hayırlısı

Eveeeetttt gel bakalım Fatih efendi öyle Alanyada sıcacık iklimde motur sürmek yok bu sene :p Arkadaşlar askerliği süresince Fatih kardeşimiz önce Allaha sonra bana emanet :cat: mümkün olduğunca kışları trenle yazları motorla hafta sonları yanındayım adamım merak etme sen :cat:

sağol abi evet aynen sana takıldım başıma geldi gelince artık görüşürüz abi sende olmasan zaten kim gelcek yanıma :)

traş takımın el havlun banyo havlun bide içliğini al git gerisi yalan dolan bunlar yeter sana öyle koca koca bavulla gitme sakına çunku hiç biri işine yaramayacak orada herşeyini verecekler sana ki gittiğinde göreceksin ve eksiğin var ise de oralarda kantinlerinde piyasanın neredeyse yarısına istediğini istediğin şekilde alabilirsin... bu arada hayırlı teskereler.

Kaç poşet eskittim ben be :pp

teşekkür ederim bilgileriniz için zaten bende pek birşey götürmeyeceğim kendimi, götürsem yeter :)

Hayirli teskereler fatihim..altin kural emredersiniz komutanim..bunu dilinden dusurme cok rahat edersin;)

durmuş abi sağol iyi dilekleriniz i,çi,n senin dediğini uygulayacağım inş. sanada hayırlı tezkereler bu arada senin askerlik nasıl gidiyor :)

şimdiden hayırlı teskereler..allahtan sezon açılana kadar bitecek askerlik :)

sağol kardeş evet inş. zaten ayarı ona göre yaptım :)
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
evet alanyadan bineceğim ancak antalya ya da uğrayacak 11-11,30 arası akşam orada olurum musait olanlarla görüşebiliriz :)



evet sezonda geleyim diye ve kışın atlatayım diye gittik bakalım hayırlısı



sağol abi evet aynen sana takıldım başıma geldi gelince artık görüşürüz abi sende olmasan zaten kim gelcek yanıma :)



teşekkür ederim bilgileriniz için zaten bende pek birşey götürmeyeceğim kendimi, götürsem yeter :)



durmuş abi sağol iyi dilekleriniz i,çi,n senin dediğini uygulayacağım inş. sanada hayırlı tezkereler bu arada senin askerlik nasıl gidiyor :)



sağol kardeş evet inş. zaten ayarı ona göre yaptım :)
ahmet abı gelecek yanına nısan gıbı havalar ıyıce ısınınca ahmet abıyle yapılacak planla gelmek ısterım eskısehır gıdesım var hep.kötaya felan cıkar aradan hem.haaa unutmada vatka al botlar vurur belkı topuguna koyarsın.bırde en az bı hafta hergun boya botlarını boyanan bot cabuk alısır ayaga.malum kıs.ben gıderken 2-3 cıft sıyah corap 4 adet vatka ve 2-3 paket sıgara almıstım.zaten gerısını askerıye verıyo ne lazımsa.bıkac gun ıcınde nerde ne var ogrenırsın zaten 2-3 paket sıgarada yeter zaten.sımdıden allaha emanet ol hayırlısıyla gıt gel ınsallah.askerlık zaman kaybetme yerı degıl de az zamanda cok sey ogrenme yerın olur ınsallah..kal saglıcakla carsı ıznlerınde foruma gır arasıra .
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
telefonla görüşmüştük ama yinedeyazayım dedim...uğurlamaya gelemedim kusura bakma telden görüşürken-kendinde biliyosun-acayip hastaydım
bir ihtiyacın olursa mutlaka beni ara elimizden ne geliyorsa hatta bazen çok daha fazlasını yaparız demeyi unutmuşumşimdi demiş oldum...
tekrar hayırlı teskereler...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Fatihimiz dün saat 17:15 itibariyle vatani görevine başlamış olup artık fiilende "o şimdi asker" olmuştur. :cherry:
teslim olmadan önceki son pozu
goruntu2627.jpg

Herkese çok çok selamı var :king:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
a.selam. Asker adam bi başka canım. Allah kolaylık versin. Hayırlı teskereler arkadaşıma. :rendeer:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
607
Bir gün gelecek, bir gün kalacak...Güle oynaya git neşe içinde geri gel. Yolun açık olsun, şimdiden hayırlı teskereler... :)
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
hayırsılyla bende gıdeydım kısa donem gıtmek ıcın işletmeye yazıldım ınş bitiririm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst