Askerden Sonra Görüşmek üzereeeee....

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Güle güle git güle güle gel hocam:cat:
Hayırlı tezkereler dilerim:rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Allah hayırlısıyla teskere almak nasip etsin:cat:
İzmir güzeldir :wiinkk:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
en büyük asker bizim asker:p
abi hangi şehirdesin aslında söyle de uğurlasınlar seni Ankara'daysan ben de gelirim:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vatan sana emanet..... bi çırpıda gider gelirsin inşallah,terörist vuracak olursan bi mermide bizim için sık:cat::rendeer:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
desene gene bir babyiğit daha asker oluyor... rahat rahat uyucaz yataklarımızda.. hayırlı teskereler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı tezkereler
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
84
hepinize tek tek teşekkür ederimm güzel dilekleriniz içinn..sanal da olsa burda ayrı bi dostluk ortamı var dı.siteye fırsat buldukça girmeye çalışıcam ben alışmıştım çünkü her sabah ne var ne yok diye bi göz atmaya :) kırklareli-lüleburgaz dayım şuan akşam 10;30 da izmir otobüsüne binicem kısmetse sabahı da teslim olucam birliğime..yorum yazan yazmayan sitedeki bütün arkadaşlarıma allahtan can sağlığı diliyorum,hepinizi bıraktığım gibi sapasağlam bulmak en büyük dileğim:)
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Hayırlı tezkereler, yolun açık olsun...Koşuya önem ver askerde...Ben Manisa- Kırkağaç'ta yapmıştım. Jandarmayı- Komando'yu koştururlar bol bol oradan biliyorum...iyi koşmak rahat ettirir oralarda:)
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
HAYIRLI TESKERELER EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER :cat:

www-yeniresim-com-asker-resimleri-asker-nian-alyor.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
hadi hayırlı teskereler arkadaşım benim abimde 1 hafta önce geldi askerden sanki daha dün gitmişti askere hiç sıkıntı yapma kendine rahat rahat git gel tekrar hayırlı teskereler yolun açık olsun kendine dikkat et... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst