hepinize tek tek teşekkür ederimm güzel dilekleriniz içinn..sanal da olsa burda ayrı bi dostluk ortamı var dı.siteye fırsat buldukça girmeye çalışıcam ben alışmıştım çünkü her sabah ne var ne yok diye bi göz atmaya

kırklareli-lüleburgaz dayım şuan akşam 10;30 da izmir otobüsüne binicem kısmetse sabahı da teslim olucam birliğime..yorum yazan yazmayan sitedeki bütün arkadaşlarıma allahtan can sağlığı diliyorum,hepinizi bıraktığım gibi sapasağlam bulmak en büyük dileğim
