Askerden Sonra Görüşmek üzereeeee....

Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
84
allaha emanet olun arkadaşlar,tekerleğiniz yere hep sağlam bassınn...




İZMİR BORNOVA JANDARMA ŞOFÖR EĞİTİM ALAYI..............
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hadi hayırlısı gökhan yarın akşama uğurlıycaz senide :)
Bakalım ben ne zaman gidicem :p
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
84
my.php
[/URL][/IMG]

SAÇLARLA DA VEDALAŞTIK BUGÜNN :)

Hayırlısı Artık Dostumm..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Şimdiden hayırlı tezkereler.ben daha yeni bitirdim darısı başına.umarım görev yaptığın insanlar iyi olur.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
gökhnım güle güle git gel sen askerdeyken bizde artık rahat rahat şortsuz yatarız :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bornovada şöför eğitim alayı vardı da bizi neden gaziemire sürdülerdi.... :pr::pr:

Şimdiden hayırlı teskereler:rendeer:
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
84
Bornovada şöför eğitim alayı vardı da bizi neden gaziemire sürdülerdi.... :pr::pr:

Şimdiden hayırlı teskereler:rendeer:

dostum orası ulaştırma sanırım,burası jandarma eğitim alayı.eniştemde gaziemirden harbiye orduevi ne şöför gitmişti geçen sene..

gökhnım güle güle git gel sen askerdeyken bizde artık rahat rahat şortsuz yatarız :mrgreen::mrgreen:

hiçç merak etme ustammm,onu bile çıkarsan bişey olmas:queen: daha gelince yeni motor alıcam benn çok başına bela olucam merak etmee:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
kazasız belasız gidip gel şimdiden hayırlı teskereler :cat:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Yeğenim de, Gaziemirde şöförlük öğrenecek. :p
yakında biz de İzmirliyiz. :wiinkk:

Hepinize hayırlı tezkereler. :rendeer:
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Ne demişler "vatan borcu namus borcu". Yolun açık olsun kardeş hayırlısıyla git gel.Emin ol askerde daha az tehlikedesin.Üzme çavuşları,yorma onbaşıları,arabana bindirirken astsubaylarada mide hapı ver tutmasın.
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
gökhan hayırlı teskereler...dikkat et kendine..benim kuzen izmirde okuyor.bi isteyin olursa hallederiz..rahat ol..birde bana irtibat adreslerini mailime atsan çok sevinirim...mektup yollarım :D beliyorum bak..görüşürüz..kib.dikkatli ol
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Şimdiden hayırşı teskereler...:rendeer:
Güle güle git, güle güle gel...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst