Aşk Mi Para Mi?

Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizimde seni gayet iyi anladığımızı düşünüyorum,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler :rendeer:.

100 kere aynı şeyi yazmıyorum bi kerem. 100 kere yazılan yazılara 100 kere cevap yazıyorum. ayrıca bir şeyi 99 kere söylüyosam ve karşı taraf 99 kere de anlamıyosa 100.yü söyleme gereği duyuyorum hepsi bu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iki tarafın da işin kolayına kaçmadığı ve birbirine yaklaşmak için karşılıklı çabaladığı, iki tarafın da yıkıcı değil yapıcı, sorun yaratıcı değil sorun çözücü ,iki tarafın da birbirinin eksiklerini yüzüne vurucu değil, eksikleri kapatıcı, iki tarafın da çekip çevirici olduğu paylaşımcı ilşki modleini savunuyorum. ama kimsenin işine gelemdi bugune kadar.

ilişkide sorumluluk paylaşımı konusunda ne zaman biraz şikayet etsem , AMA SEN ERKEKSİİİİİN derler. buna gıcık olurum.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Yukarıdaki mesajının ilk kısmına tüm kalbimle katılırım ve ikinci kısmını tüm kalbimle yanlış bulurum (Seninle aynı fikirdeyim burada da yani).
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
küçük deağları ben yarattım, kralını tanımam havalarındaki kızlara benim tepkim.o bana yanaşsın , ben hiç yanaşmaya gayret etmiyim, peşimde köpek olsun,

aramadan aramayanlar, hiç konuşmayan ve hep o konuşsun muhabbeti o yürütsün,espri yapsın ben güleyim muhabbeti yürütmeye çaba harcamayayım diyenler,

hep o ilgi, göstersin beni pohpohlasın ama ben ona kendini özel hissettirmiyim .

ilşki hep onun ittrimesi kaktırmasıyla yürüsün ben hep sorun çıkarayım o hep sorun çöözsün mantığı beni verem ediyo. erkekelrin aşık olmamasının en önemli sebebi 30 yaşına kadar 30 kere red edilip duygularının törpülenmesiyse, bir sebebi de kızların aşırı zor olamsıdır.. herif zaten tavlayana kadar anasından emdiği süt bunundan gelmiş o saatten sonra çekilmisunuz bu tip hareketelrle. dava bu yani. kişmnseye cinseyiyeti kadın olduğu için kızacak halimiz yok. uyuzluğa benim tepkim.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Küçük dağları ben yarattım, kralını tanımam havalarındaki kızlara benim tepkim. O bana yanaşsın, ben hiç yanaşmaya gayret etmeyeyim, peşimde köpek olsun. Aramadan aramayanlar, hiç konuşmayan ve hep o konuşsun, muhabbeti o yürütsün, espri yapsın ben güleyim, muhabbeti yürütmeye çaba harcamayayım diyenler, hep o ilgi göstersin beni pohpohlasın ama ben ona kendini özel hissettirmeyeyim.

Beni de verem ediyor.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iki tarafın da işin kolayına kaçmadığı ve birbirine yaklaşmak için karşılıklı çabaladığı, iki tarafın da yıkıcı değil yapıcı, sorun yaratıcı değil sorun çözücü ,iki tarafın da birbirinin eksiklerini yüzüne vurucu değil, eksikleri kapatıcı, iki tarafın da çekip çevirici olduğu paylaşımcı ilşki modleini savunuyorum. ama kimsenin işine gelemdi bugune kadar.

ilişkide sorumluluk paylaşımı konusunda ne zaman biraz şikayet etsem , AMA SEN ERKEKSİİİİİN derler. buna gıcık olurum.

ikinci bölüme bile tüm benliğimle destek veriyorum,:cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
MRB arkadaşlar...

Siteden kısa bi ayrılık yaşadım...walla arkadaşlar acaip koyuyo.. sakın ban lanmayın..

neyse hepinizi ösledm.. sewiyorum sizi.. sewiyorum siteyii..

AŞK mı PARA mı :

Tabii ki ikisi de.. ama zaman : para dioo ... :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
küçük deağları ben yarattım, kralını tanımam havalarındaki kızlara benim tepkim.o bana yanaşsın , ben hiç yanaşmaya gayret etmiyim, peşimde köpek olsun,
aramadan aramayanlar, hiç konuşmayan ve hep o konuşsun muhabbeti o yürütsün,espri yapsın ben güleyim muhabbeti yürütmeye çaba harcamayayım diyenler,
hep o ilgi, göstersin beni pohpohlasın ama ben ona kendini özel hissettirmiyim
ilşki hep onun ittrimesi kaktırmasıyla yürüsün ben hep sorun çıkarayım o hep sorun çöözsün mantığı beni verem ediyo.

Doğru var öyle kadınlar. Ama yazdıkların sadece kadınlar için geçerli değil böyle erkeklerde çok var ; kendini bir şey sanan herkesin ona aşık olduğunu düşünen ,çıktığı kızı peşinde koşturan , aman o arasın bn ne aricam diyen, peşimde köpekten beter olsun diyen, bir iki defa bir kızdan teklif aldıktan sonra burnu kalkan ..Sen uyu valla.Birazda hem cinslerine bak her şey kandınlara özgü değil.Tabi insan neye bakmak isterse onu görürmüş o da ayrı bir mesele...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@morrigan;


ewet güsel kardeşim.. Böyle erkekler de war amma ; dişilere oranla çooq az..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Sen tüm Türkiyeden bahsediyorsan evet çok az..ama büyük şehirlerden bahsediyorsan hiçte değil...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
hiç de alakası yok ...

bu her yerde aynıdır.. kızlar ' peşimden koşssun bana köpek gibi tapsın' felsefesiyle yaasıyolar...
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki bol para sonra aşk...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğru var öyle kadınlar. Ama yazdıkların sadece kadınlar için geçerli değil böyle erkeklerde çok var ; kendini bir şey sanan herkesin ona aşık olduğunu düşünen ,çıktığı kızı peşinde koşturan , aman o arasın bn ne aricam diyen, peşimde köpekten beter olsun diyen, bir iki defa bir kızdan teklif aldıktan sonra burnu kalkan ..Sen uyu valla.Birazda hem cinslerine bak her şey kandınlara özgü değil.Tabi insan neye bakmak isterse onu görürmüş o da ayrı bir mesele...

evet hemcinslerimin içinde öyle ekşi tipler var .ve bilerek öyleler.biliyorlar ki kadın en ulaşılmazını en nemrutunu en küstahını en zamparasını seçiyor.

bzi de baklıyoruz kız ortamdan,,,,,en zamparası ,en zengini seçmişse o zaman biz de öyle bir adam olamaya çalışalım.....diyoruz.dava bu.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erkeklerin oranı bayanlara göre daha az ama.....:pr:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
olmaz

aşk ; duygusallıktır.
para ise; maddiyattır.
aşkın içine ara girerse/karışırsa o zaman aşk diye bişey olmaz.bunlar tamamen ayrı kavramlar. karıştırmamak lazım.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst