Teşekkürler :rendeer:.
Küçük dağları ben yarattım, kralını tanımam havalarındaki kızlara benim tepkim. O bana yanaşsın, ben hiç yanaşmaya gayret etmeyeyim, peşimde köpek olsun. Aramadan aramayanlar, hiç konuşmayan ve hep o konuşsun, muhabbeti o yürütsün, espri yapsın ben güleyim, muhabbeti yürütmeye çaba harcamayayım diyenler, hep o ilgi göstersin beni pohpohlasın ama ben ona kendini özel hissettirmeyeyim.
iki tarafın da işin kolayına kaçmadığı ve birbirine yaklaşmak için karşılıklı çabaladığı, iki tarafın da yıkıcı değil yapıcı, sorun yaratıcı değil sorun çözücü ,iki tarafın da birbirinin eksiklerini yüzüne vurucu değil, eksikleri kapatıcı, iki tarafın da çekip çevirici olduğu paylaşımcı ilşki modleini savunuyorum. ama kimsenin işine gelemdi bugune kadar.
ilişkide sorumluluk paylaşımı konusunda ne zaman biraz şikayet etsem , AMA SEN ERKEKSİİİİİN derler. buna gıcık olurum.
küçük deağları ben yarattım, kralını tanımam havalarındaki kızlara benim tepkim.o bana yanaşsın , ben hiç yanaşmaya gayret etmiyim, peşimde köpek olsun,
aramadan aramayanlar, hiç konuşmayan ve hep o konuşsun muhabbeti o yürütsün,espri yapsın ben güleyim muhabbeti yürütmeye çaba harcamayayım diyenler,
hep o ilgi, göstersin beni pohpohlasın ama ben ona kendini özel hissettirmiyim
ilşki hep onun ittrimesi kaktırmasıyla yürüsün ben hep sorun çıkarayım o hep sorun çöözsün mantığı beni verem ediyo.
Doğru var öyle kadınlar. Ama yazdıkların sadece kadınlar için geçerli değil böyle erkeklerde çok var ; kendini bir şey sanan herkesin ona aşık olduğunu düşünen ,çıktığı kızı peşinde koşturan , aman o arasın bn ne aricam diyen, peşimde köpekten beter olsun diyen, bir iki defa bir kızdan teklif aldıktan sonra burnu kalkan ..Sen uyu valla.Birazda hem cinslerine bak her şey kandınlara özgü değil.Tabi insan neye bakmak isterse onu görürmüş o da ayrı bir mesele...