Herşeyi kızları elde etmek üstüne kurmuşsanız hayat görüşünüzde bir yerde yanlışlık var beyler.
siz hiç bir emek ermeden sahip olduğunuz için size çok kolay geliyor. bu küstahlığınız ordan geliyor.. erkek olsaydınız görürdünüz gününüzü.
bence de.gerçekler acıdır.kimse kimseyi aşağılamadı bea!!!
Bunlar acı gerçekler!!!
Çifte standart...
Watercolours sen bayanmısın:silent: