Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cevap istiyorsanız önce imzama bakınız.
water hala anlayamadık.kusura bakma..:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Cevap istiyorsanız önce imzama bakınız.
hayatta ne oldum değil ne olucam demek lazım.çok iyi durumda olabilriisn. ama daan diye işten de atılabilriisn ve sıfıra inebilirsin. hiç bir şey garanti değil hayatta. işte o anlarda satmayan kadına kadın derim ben. zor anımda yanımda olan kadına değer veririrm.gerisi hava civa.
tabi biraz da kendine bakmalı ve dişiliğini korumalı.(aldatılmak istemiyorsa)
Cakalaz, agulama dönemini bitir de bir şeyler yaz. Her topikte aynı şeyleri yazıp duruyorsun :queen:.
Hala önce aşk diyen war mı???
En basit örnek ; Ben motosiklet e aşığım; buna para olmadığı için kawuşamıyorum ...