Aşk Mi Para Mi?

Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önce para
neden para bir aşkı uzun soluklu yürütebilmek için para olmadan olmuyor.
mesela; motora aşıksınız fakat aşkını mali konulardan dolayı sürekli olarak platonik ve tekdüze geçiyor. yeterli paranız olduğunda hep hayalini kurduğunuz motora ulaşabiliyorsunuz ve aşkınızı doya doya yaşıyabiliyorsunuz. motor aşkı ile yanıp tutuşuyor lakin mali bütçeniz sınırlı ise çin malı motorlar ile aşkınızı yaşamaya çalışırsınız. diğer çin malı olmayan motorcular tarafından hiç bir zaman aşkınız anlaşılmaz motorcu sınıfından bir insan sıfatına ulaşamazsınız. bakınız forum içindeki çin malı motorların başlıklarına japon motorcuların yazdıkları
sonuç aşk önemlidir, aşkta kemale ermek için mutlaka para gereklidir
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bir forumun değişmez geyiğidir bu :)
tabiki de para aşk karın mı doyurur :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadın erkekte güce tapar.güç taş devrinde kas gücüydü,taş baltayı adamın kafasına indiren , kanları hatunun suratına fışkırtan hatunu etkiliyodu kapıyodu götürüyodu, şimdi güç kasta değil.(iğrençsaan artı hayvansaaan derler)

bu devride güç=para

kadın psikolojisi gereği haliyle paralı adam sever.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ne kadar kötü değil mi? Oysa erkek gibi kadın olsun çamurdan olsun deseydi ne kadar iyi olurdu. Hangisi kötü? Eş adayının güçlü olmasını istemek mi, yoksa eş olsun da ne olursa olsun demek mi (Hem kadınlar için, hem erkekler için geçerli)?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayatta ne oldum değil ne olucam demek lazım.çok iyi durumda olabilriisn. ama daan diye işten de atılabilriisn ve sıfıra inebilirsin. hiç bir şey garanti değil hayatta. işte o anlarda satmayan kadına kadın derim ben. zor anımda yanımda olan kadına değer veririrm.gerisi hava civa.

tabi biraz da kendine bakmalı ve dişiliğini korumalı.(aldatılmak istemiyorsa)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Walla bu topic te her gün başka bişi çıkcak...

Sonuçta önce para sonra aşk ... Genel olarak bölee :)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
hayatta ne oldum değil ne olucam demek lazım.çok iyi durumda olabilriisn. ama daan diye işten de atılabilriisn ve sıfıra inebilirsin. hiç bir şey garanti değil hayatta. işte o anlarda satmayan kadına kadın derim ben. zor anımda yanımda olan kadına değer veririrm.gerisi hava civa.

tabi biraz da kendine bakmalı ve dişiliğini korumalı.(aldatılmak istemiyorsa)

Aynı şekilde erkek de böyle olmalı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erkekler öyleler zaten.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aşk mı, para mı?
cevap veriyorum motosiklet
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hala önce aşk diyen war mı???

En basit örnek ; Ben motosiklet e aşığım; buna para olmadığı için kawuşamıyorum ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst