Aşk Mi Para Mi?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hakaret olarak algılama, ama sen eziliyorsan suç kadında değildir. Kendini beğendirecek eğitimin, kültürün, kişiliğin yoksa suç sende.

valla ben türkiye standartlarına göre çok düzgün bir adam olduğumu düşünüyorum ama onlar düzgün adam değil, kendilerini eğlendirecek bir palyaNço arıyorlar gençken.benim bünye de kalbul etmiyor palyaNçoluğu.
o da onların sorunu yane.

diğer kızları ezmek için,
neamım yürüsün diye ,
ortamın en zamparasıyla çıkıp da 5 ay sonra "raflar ya kazık yedim ya, ühü ühüe" dediklerinde içimden baya bi sövüyorum tabi.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rafi kanka biz senle hem fikiriz boş ver gayrısını,neyse ben ist.geleyimde dalalım alemlere,senle felekten bi gece çalalım dostum,,,:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
kadınlar birer melek görünümlü seytandır bence......:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kedi ciğer olayından başka birşey görmüyorum sende raflar.

ne kedisi ne ciğeri.

25 yaşında kadar kimseyle çıkamadım çünkü kime baksam sevgilisi vardı ve herkes kendinden 7-8 yaş büyük 35 yaşnda heriflerle çıkıyordu.bu adamların bazıları evliydi.
(orta 2 deki kızın lise sondaki herifle çıkması,üniversitede öğrenci kızın 33 yaşında evli herifle çıkması,25 yaşında kızın 43 yaşında evli doçenti ayartıp evlenmesi vakalarını çok görmüşlüğümüz vardır)

25 yaşındayken ortamda ön planda bir konuma geldim.herkesin işlerin yürümesi için eağzımın içine baktığı bir konumdaydım. o günden o, konumumdan daha geri gitmedim,,,, hep ileri gittim . hepsi de resmen ayağıma geldiler.hiç bişey yapamdan bir yığın kızla çıktım.hala da öyleyim.kadın doğası gereği bencildir ve hayatta sadece kendi konforunu düşünür. koruyup kollanma içgüsü ona en güçlüsünü seçmesini söyler ve kadın güce tapar.bunun canlı şahidiyim.kimseye uzandığım yok, ulaşamayınca mundar dediğim de yok. herşey ortada.hayat bize paran kadar eaşık ol der, biz de paramız olunca fiyatın kaç ülen deriz.dünyanın düzeni böyle kurulmuş. onaylamıyorum ama uymak zorundayım.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
25 yaşına kadar kimseyle çıkamamak sende tüm dişilere karşı önyargı ve kedi psikolojisi yaratmış demek ki.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
25 yaşına kadar kimseyle çıkamamak sende tüm dişilere karşı önyargı ve kedi psikolojisi yaratmış demek ki.

ben kimseye zorluk çıkarmıyorum, kimse de bana zorluk çıkarmasın.

bana zorluk çıkarana da sevdiğim için köpek gibi katlanıyorsam ,
kızı tavladıktan sonra bana yaşattığı sıkıntının bedelini de kızın burnundan fitil fitil getiririm.
hayatta herşey karşılıklı. etme bulma dünyası yane.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
kadınlar öcü tabi. ne sandın.

hep ileri gittim . hepsi de resmen ayağıma geldiler.hiç bişey yapamdan bir yığın kızla çıktım.hala da öyleyim.

Bu iki cümle aynı kişiye ait, ne kadar ironik. Yani kadınlar öcü diyorsun. Ama gidip onlarla çıkyıorsun. Öcülerle ruhunu tatmin etmediğine göre? Yani kadını meta olarak görüyorsun. Hep dediğin %10 iyi kadını aramak gibi bir derdin yok. Çelişkilerdesin raflar. Saplantılardasın. Ve kendine dışarıdan bakamadığın için çelişkilerini çözemiyorsun.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
ben kimseye zorluk çıkarmıyorum, kimse de bana zorluk çıkarmasın.

bana zorluk çıkarana da sevdiğim için köpek gibi katlanıyorsam ,
kızı tavladıktan sonra bana yaşattığı sıkıntının bedelini de kızın burnundan fitil fitil getiririm.
hayatta herşey karşılıklı. etme bulma dünyası yane.

raflar, kızlarla 'çıkarken' amaç intikam almak veya iktidar savaşı yapmak değildir; sevgi saygı paylaşım falandır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu iki cümle aynı kişiye ait, ne kadar ironik. Yani kadınlar öcü diyorsun. Ama gidip onlarla çıkyıorsun. Öcülerle ruhunu tatmin etmediğine göre? Yani kadını meta olarak görüyorsun. Hep dediğin %10 iyi kadını aramak gibi bir derdin yok. Çelişkilerdesin raflar. Saplantılardasın. Ve kendine dışarıdan bakamadığın için çelişkilerini çözemiyorsun.



kadınlar öcü evet.ama onlarla çıkıyorum çünkü doğal tercihim o yönde.ne yapayım yani, eşcinsel mi olayım avrupalı erkekler gibi.ruhumu tatmin edemiyolar ama başka şekilde tatmin edebiliyolar.(egomu)........

zaten insanlar egoları okşansın diye birileriyle çıkarlar. kadınlara kadın oldukları için değil, zorluk çıkarmış olmak için zorluk çıkardıkları için ve küçük dağları ben yarattım havalarında oldukları için gıcık oluyorum . farkı fark edin.

bana paran kadar aşık ol diyen bi kadın toplumuna param olduğunda fiyatın kaç ülen demeye hakkım yok mu? erkekten tahsil isterim, statü isterim, para isterim araba isterim onu da isterim bunu da isterim diyen kız da fiyatını kendi koymuyor mu.kendi kendini bedeli ödenebilcek meta yapmıyor mu? hırsızn hiç mi suçu yok.(kalp hırsızının:) )

raflar, kızlarla 'çıkarken' amaç intikam almak veya iktidar savaşı yapmak değildir; sevgi saygı paylaşım falandır.
kızlarla çıkarken amaç itikam, iktidar savaşı falan değil. bunu kabul ediyorum.öyle olmaması lazım ama oluyor.

kızı tavlamak için anandan emdiğin süt burnundan geliyor, tam rahat edicem zannediyosun, kız seni aramıyor sormuyor, o aramazsa ben aramam havalarıyla karşılaşıyosun.sabah çektiğin mesaja gece gecap geliyor falan. bu muymuş lan diyosun.kıza soruyosun niye bu kadar ilgisizsin , niye bu kadar kasıtlı uyuzluk yapıyosun diyosun AMA SEN ERKEKSİİİİİİİİİİİİİİİN diye cevap veriyor.hayatın hamallığını sen çek, kaymağını ben iyiyim.var mı böyle bi paylaşım ya.

, kızı tavlayan kadar çektiğin çileye mi yanarsın, çıkarken ki sürede aptal yerine konduğuna mı yanarsın....gel de iktidar savaşı yapma gel de intikam alma.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
"bana paran kadar aşık ol diyen bi kadın toplumuna param olduğunda fiyatın kaç ülen demeye hakkım yok mu?" raflar

Kişi değerlerine sahipse tasvip etmediği bir şey kendisine yapılsa bile aynı şeyi yapmaz, yapamaz, kendine saygısı buna engel olur. Yok eğer yapabiliyorsa tam anlamıyla karşı değil demektir. Kişinin davranışlarını en önce kendi değer yargıları belirler, değerlerine bağlılığı oranında da başkalarının davranışı etkiler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"bana paran kadar aşık ol diyen bi kadın toplumuna param olduğunda fiyatın kaç ülen demeye hakkım yok mu?" raflar

Kişi değerlerine sahipse tasvip etmediği bir şey kendisine yapılsa bile aynı şeyi yapmaz, yapamaz, kendine saygısı buna engel olur. Yok eğer yapabiliyorsa tam anlamıyla karşı değil demektir. Kişinin davranışlarını en önce kendi değer yargıları belirler, değerlerine bağlılığı oranında da başkalarının davranışı etkiler.


ben paraya tapan aşşalık bir adam değilim.para hayat için gerekli ama herşey demek değil.(BENCE)

ortada fol yok yumurta yokken bile ,onu isterim ,şunu isterim , bunu isterim onda bunda şundadır ,bunda şunda ondadır ,diyen bir zihniyete kardeşim ben buna inanmıyorum beni olduğum gibi kabul et diyemem.dersem , benim alternatifim çok hadi bas derler.ona birşey olmaz olan bana olur.ben hoşlanırım kronun biri alır götürür bende arkasından aval aval bakarım.BU YÜZDEN KADININ İSTEDİĞİ ADAM OLMAK ZORUNDAYIM.

kadın güce tapar erkek de yeteri kadar güçlü değilse kadın tanımaz o erkeği.

her kadının bir bedeli vardır ve erkek o bedeli ödemezse hava alır.ama erkeğin bir bedeli yoktur.kadın hiç bir bedel ödemeden ,hiç bir emek harcamadan sahip olur o adama.o yüzden de kadın erkek eşitliğine inanmıyorum.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"bana paran kadar aşık ol diyen bi kadın toplumuna param olduğunda fiyatın kaç ülen demeye hakkım yok mu?" raflar

Kişi değerlerine sahipse tasvip etmediği bir şey kendisine yapılsa bile aynı şeyi yapmaz, yapamaz, kendine saygısı buna engel olur. Yok eğer yapabiliyorsa tam anlamıyla karşı değil demektir. Kişinin davranışlarını en önce kendi değer yargıları belirler, değerlerine bağlılığı oranında da başkalarının davranışı etkiler.

aha water hanım gene bütün feminist duygularıyla gerekeni yazmış....:silent:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Raflar, yüz mesajdır aynı lafları söylüyorsun (Bir yere kaydettin de "kopyala+yapıştır" mı yapıyorsun, merak etmeye başladım). Ben ise yüz farklı şey söylüyorum. Yazdığın bu tek şeyin benim farklı yazılarımın evrensel cevabı olduğunu sanıyorsun herhalde :rendeer:.
Ben son örneğimle sözlerimi bitirmişimdir. Sen aynı şeyleri yazmaya devam edebilirsin.
Saygılar :rendeer:.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Raflar, yüz mesajdır aynı lafları söylüyorsun (Bir yere kaydettin de "kopyala+yapıştır" mı yapıyorsun, merak etmeye başladım). Ben ise yüz farklı şey söylüyorum. Yazdığın bu tek şeyin benim farklı yazılarımın evrensel cevabı olduğunu sanıyorsun herhalde :rendeer:.
Ben son örneğimle sözlerimi bitirmişimdir. Sen aynı şeyleri yazmaya devam edebilirsin.
Saygılar :rendeer:.

yüz farklı şey sölediğin konusunda hem fikiriz seninle ancak,sölediğin yüz farklı şeyin anlamı aynı kapıya çıkıyo. 100 farklı ama bu yüz kelimeden çıkardığımız sonuç aynı.water hanım..:wiinkk:
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence para aşkı sürdürmek için para lazım
mesela motor aşkını 125 cc gayet çin mali motor yerine bu sitede bazı kişilerin motorcu sayılması için en az 600 cc motor kullanmak lazım. ee haliyle bu aşkı finanse etmek için bol sıfırlı banka hesabına sahip olmadan aşkı yaşamak mümkün olmuyor.
neymiş efendim aşk karın doyurmazmış.
ve tabi toplumun bu durum için söylediği ikinci bir söz " iki çıplak bir hamam yakışır" (doğaçlama "yaparsak iki naked garaja mı oluyor" :queen: )
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
100 farklı mesajım tabii ki aynı görüşü destekliyor, aksi düşünülemez, ama bir önceki mesajınıza bakıldığında sizin yazınıza cevaben yazılmış olduğu ortaya çıkıyor. Oysa ben A da desem, Z de desem, peşimde gördüğüm mesaj hep aynı. Benim için tartışma bitmiştir. Varın son sözü siz söyleyin. Kendimi yeteri kadar ifade ettiğimi düşünüyorum.
Saygılar :rendeer:.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst