Bu iki cümle aynı kişiye ait, ne kadar ironik. Yani kadınlar öcü diyorsun. Ama gidip onlarla çıkyıorsun. Öcülerle ruhunu tatmin etmediğine göre? Yani kadını meta olarak görüyorsun. Hep dediğin %10 iyi kadını aramak gibi bir derdin yok. Çelişkilerdesin raflar. Saplantılardasın. Ve kendine dışarıdan bakamadığın için çelişkilerini çözemiyorsun.
kadınlar öcü evet.ama onlarla çıkıyorum çünkü doğal tercihim o yönde.ne yapayım yani, eşcinsel mi olayım avrupalı erkekler gibi.ruhumu tatmin edemiyolar ama başka şekilde tatmin edebiliyolar.(egomu)........
zaten insanlar egoları okşansın diye birileriyle çıkarlar. kadınlara kadın oldukları için değil, zorluk çıkarmış olmak için zorluk çıkardıkları için ve küçük dağları ben yarattım havalarında oldukları için gıcık oluyorum . farkı fark edin.
bana paran kadar aşık ol diyen bi kadın toplumuna param olduğunda fiyatın kaç ülen demeye hakkım yok mu? erkekten tahsil isterim, statü isterim, para isterim araba isterim onu da isterim bunu da isterim diyen kız da fiyatını kendi koymuyor mu.kendi kendini bedeli ödenebilcek meta yapmıyor mu? hırsızn hiç mi suçu yok.(kalp hırsızının

)
raflar, kızlarla 'çıkarken' amaç intikam almak veya iktidar savaşı yapmak değildir; sevgi saygı paylaşım falandır.
kızlarla çıkarken amaç itikam, iktidar savaşı falan değil. bunu kabul ediyorum.öyle olmaması lazım ama oluyor.
kızı tavlamak için anandan emdiğin süt burnundan geliyor, tam rahat edicem zannediyosun, kız seni aramıyor sormuyor, o aramazsa ben aramam havalarıyla karşılaşıyosun.sabah çektiğin mesaja gece gecap geliyor falan. bu muymuş lan diyosun.kıza soruyosun niye bu kadar ilgisizsin , niye bu kadar kasıtlı uyuzluk yapıyosun diyosun AMA SEN ERKEKSİİİİİİİİİİİİİİİN diye cevap veriyor.hayatın hamallığını sen çek, kaymağını ben iyiyim.var mı böyle bi paylaşım ya.
, kızı tavlayan kadar çektiğin çileye mi yanarsın, çıkarken ki sürede aptal yerine konduğuna mı yanarsın....gel de iktidar savaşı yapma gel de intikam alma.