Aşk Mi Para Mi?

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Valla burada muhabbetini yaptığınız onun değil de para olunca ne kadar kız bize gelir konusu etrafında dönüyor.
Dediğin de doğru, ama daha çok okumamış ve zengin bir koca bulup yan gelip yatma planı olan kızlar için doğru daha çok.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hah sonunda anlaşıyoruz galiba..Aynı noktada buluşuyoruz sanıyorum!

Ben de onu anlatmaya calısıyorum zaten.. Yoksa bütün kızlar aynı die bişi yok!

Sadece çoğunluk bunu gösteriyo;buna bağlı olarak da para nın asskın önüne

geçmiş olduğunu :(

Üzücü bi durum gerçekten :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
E senden bi karar wer ama ...

Bi öyle bi böyle..Hem katılmak zaten baştan onay wermektr :)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Hayır, tespite katılmam demek bunun doğru bir davranış olduğunu onaylamamı gerektirmez.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
AYYYYYYYYYYYYYY ...

Başa çıkılmaz senlee...

Kabul et artık yaa..Para aşk tan daha üstün bi hale gelmiş...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim için deil ...

Tüm dünya insanları için para aşk tan daha üstün hale gelmiş..

Yoksa ben her zaman aşka önem wermişimdir..( BeLLi demi :) )
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
bu neyaaa ..ne biçim yerlere gitmiş gelmiş konu..okumaya çalıştım valla bütün yazılanları..
ben şahsen ikiside derim valla..ama şimdi paradan kastım sadece erkeğin parası değil onuda belirteyim zaten benim ilişkimde he rşey ortaktır erkek arkımla birgün ben yemek ısmarlarım bir gün o ısmarlar yada yarı yarıya ödenir hesap (sadece yemek değil her konuda geçerli..) ki en makulüde budur bence böyle bir ilişki olduktan sonra gerisi aşka kalmış zaten:D
yaşasııınn aşşşkkkk:queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Morrigan kardeşim konu aynı yerde duruyo..

AŞK MI PARA MI ?

Hala aynı yerdeyiz :)

Bakma watercolours, işi karıstırıyo :p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
evet konu aynı yere gelmiş..dedim yazaten konu nereleri gitmiş gelmiş diye..
watercolours'a nie laf sölüon sen kendine bak:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ulen ben de ne war :)

Walla hiç de haksız deilim yazdıklarım da ...

Oku yazdıklarımızı da gör ...

Hep o karıstırıyoo..

Sonuçta; Günümüzde Para aşk tan daha üstün bi hale gelmiş durumda ... :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
valla açıkçası değişir duruma göre..biraz da senin seçimine bağlı..ne bilim iki tarafta çalışırsa ve hayatın çok pahalı olmadığı bir yerde yaşanırsa yada ne bilim daha makul fiyatlı şeyler seçilirse hayatta hiçte paraya ihtiyaç kalmıyor..
Amaaa dersenki benim hayat sıtandartlarım yüksek dubleks evde oturup BMW R1200st gibi bir motosikletinin olmasını isteyip birde yanına meyve koktyli istiyorum dersen olmuyo ozmn yetmez işte para:):p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yok aga konu o deil...

Anlatmak istediğim; Günümüzde para nın aşk tan daha önemli bi yeri olduğu ...

Bu konuda hiç de haksız deilm...

Tabi ki aşk çok güsel bi duygu ama artık tüm dünyaa maddiyata bağlı bi hale

gelmiş durumda ... :)
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
para para para varlığı bir dert,yokluğu yara....

para eskiden araç olarak kullanılıyodu,şimdi maymuncuk anahtar olmuş her kapıyı açmada kullanılıyo..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst