Aşk Mi Para Mi?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aşk mı para mı,

kardeşim kadın doğası gereği bencildir.kıçının rahat etmesini istediği için güce tapar,güçlüyü seçer. o yzüden de aşk anlayışı para üzerine kuludur. yani bunların fabrika çıkışı böyle. ayarlarla oynarsan bozarsın.

erkekde de doğası gereği,üreme içgüdüsü çok baskındır. güzel fizikten etkilenir. yani onunda aşk anlayışı kaşar olmayan güzel bir hatun üzerine. kuruludur(türkiyede olması imkansıza yakın bir obje bu)erkeğin de fabrika çıkışı böyle onun ayarlarıyla oynarsan da bozarsın.

hayatta olması gerekenlerle olanlar farklı maalesef.(teori, pratik çelişkisi)olması gereken insanların duygularını dibine kadar yaşayabileri ....ama peşinde 20 kişi olan kızlar adama duygu muygu yaşatmaz. bu ülkede bu kıtlık varken de erkek için mutlu aşk yoktur...ama kadın için vardır(benim peşimde 20 kişi olsa ben de eaaaaşk eaaaaşk eaaaaaşk diye zevkten 4 köşe olur inim inim inlerdim heralde.)
valla ben erkeğim. hayat bana paran kadar aşık ol diyorsa da ben de param olunca büyük bir zevkle,fiyatın kaç derim yane.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
İnsana içgüdülerini kontrol edebilsin diye irade verilmişir. İnsanda öldürme güdüsü de vardır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Para olunca kadınları elde etmek gibi bi derdin kalmıyo ki...

kendileri gelio zaten!
beceriksizsen ilyas salman tipli krolar alır götürür sen de arkasından aval aval bakarsın.hiç gözünün yaşına bakmazlar adamın.

para yetmez. zehir gibi de çene olucek.

bu dönemde kızların büyük bi bölümü paraya bakıo onlar bakmasa bile ailesi bakıo devir cok kötü gecinmek cok zor kızının ac kalmasından endişeli bi baba kızını aylık düsük bi maasla calısan bi oğlana verirmi ben olsam bende vermem O YÜZDEN PARA YI İYİ KAZANCAKSINKİ ÖNÜN AÇIK OLSUN HER TÜRLÜ KONUDA...

yüksek maaşlı çalışan oğlan da kıza o olanakları bedavaya sunmaz. sunduğu olanakların bedelini de kızın burnundan fitil fitil getirir.hayatta herşeyin bir karşılığı var.kızlar çok iyi düşünmeli eş seçerken.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Neymiş o bedel, merak etim şimdi.
Raflar, sende üreme dürtüsünden başka bir dürtü görmüyorum ben :farao:.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
abi biraz düzgün konuş ya! harbiden rencide ediyorsun.Ne demek fiyatın kaç ya???
Senin yaşadığın çarpık ilişkileri herkese mal etmek zorunda değilsin!
Ayrıca kadın doğası gereği bencil falan değildir.Sen nasıl bukadar emin olabiliyorsun ?Kadın mı oldun? Doktorasınımı yaptın kadınlığın? alala delirtinsin adamı ya!
Üreme iç güdüsü baskın olmayan erkekte çok var etrafta merak etme sen öyleysen herkes öyle demek değildir.
Kadınında üreme iç güdüsü olanı var sadece toplumumuzda hoş karşılanmadığı için kadınalrın bu meziyetleri önplanda olamıyor tabi...
He erkeğinde bencil olanı var..Özelliklede evlenip çoluk çocuk sahibi olduktan sonra bencillikleri tavana fırlar bazı erkeklerin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neymiş o bedel, merak etim şimdi.
Raflar, sende üreme dürtüsünden başka bir dürtü görmüyorum ben :farao:.

bunları bin kere anlattım.gençken ve bekarken kadının peşinde 20-30 kişi var .ve ilişkide güçlü taraf kadındır ezim ezim ezer.erkeğe hak hukuk tanımak da keyfine kalmıştır.çıkarken kuralları kadın koyar.

erkeğin ise peşinde 1 kişi bile yoktur ve gençken ve çıkaren dönemde çok ama çok ezilir.

ama evlenince ibreler tersine döner.kadın yaşlanmış, erkeklerden gördüğü gördüğü ilgi azalmış,hatta bitmiş,, erkek olgunlaşmiş maddi manevi güçlenmiştır. artık parası ,arabası da vardır.mahallelnin 18 -21 yaş grubu kızlarının gözü üzerindedir.ayrıca erkeğin arkasında koç gibi devlet garantisi desteği de vardır.hakları kadının keyfine kalmamış, yasalarla güvenceye alınmıştır. kadın ihlal etmeye kalkarsa evlilik birliğine aykırı davranma suçundan yargılanır ve erkek sürüm sürüm süründürür.

erkek de 20 yıl okuyup 5 yıl çalışıp zar zor elde ettiği yapıda tabi ki kafasına göre takılır. toplum erkekten o olanakları sunmasını istiyorsa, o da sunduğu maddi olanakların bedelini de alır hakkıdır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üreme hastası hiç değilim. bi naane yok o faaliyette.. ilk ürediğimde 20 yaşındaydım. bu muymuş ya bende bişey sandım demiştim. üreme içgüdüsü de civata .

para kazanmaya ve çatır çatır yemeye bakıcaksın şu kısa hayatta.bu iğrenç dünyaya çocuk getirmek istemiyorum.yazık çocuğa
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Bu keisnlikle ve kesinlikle kişilik meselasi kadın ve erkekle hiç bir alakası yoktur!Kim baskın tarafsa o kural koyar erkek yada kadın farketmez; tabi herzamanda baskın bir taraf olacak değil arada eşitlik ve hoşgörü sağlayanlarda vardır (tabi sen anlamazsın bunları raflar)
Bu paralı erkekle evlenme olayıda gene toplumun getirdiği bir şey bu kadar nüfuslu bir toplumda kadınlar ezilip; okuma , iş edinme ve para kazanıp maddi güç elde etme hakları ellerinden alınan yüzbinlerce kadın var.Neden peki?çünkü gücün erkeklerde olduğunu kadınların böyle bi şey yapması durumunda gücün onların eline geççeklerinden korkarlar.(Ne kadar saçma!)Ne yapmasını bekliyorsun peki o kadınların? Ailelerinden gördükleri baskı da tek şekilde git zengin biriyle evlen bizide zengin et kendinide...Bu tamamiyle toplumla alakalı sadece kadını suçlayamazsın

para kazanmaya ve çatır çatır yemeye bakıcaksın şu kısa hayatta.bu iğrenç dünyaya çocuk getirmek istemiyorum.yazık çocuğa
aynen öyle valla katılıyorum.Senin yetiştirdiğin çocukta anca kadın düşmanı ,katil falan olur o yüzden hiç yapma valla iyi düşünüyorsun.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadın peşind 20 kişi varken erkeği yeteri kadar eziyor. bi de ekonomik güç sahibi olursa erkeğe hiç hak hukuk tanımaz.

kadın çok güçlenirse avrupadaki gibi erkekten ruhen uzaklaşır.hiçbirini beğenmez hale gelri. erkekler de onların zorluğundan yılar. onlar da ruhen uzaklaşır homoseksüellik ve lezbiyenlik alır başını gider. zaten çok yaygın bizdede.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Kadınlar ne kadar güçlüymüş ya, öcüymüş resmen. Aman önlerini kesmek lazım. Kafalarını kesip demir kazıklara geçirmek lazım.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ay ay aman aman aman :p

Burda ortam ne kadar da gerilmiş yaws!!! RaFLaR Ortamı dağıtmışsın..
WaLLa erkekleri üste çıkarmışın gibi bişi..

Walla bazı konularda haklısın aga..Kadın deil mi :D

Neyse sözlü sataşma yapmiim..ortam gerilmesin ... (Deli olmuşlar yaws :D )
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
kadın peşind 20 kişi varken erkeği yeteri kadar eziyor. bi de ekonomik güç sahibi olursa erkeğe hiç hak hukuk tanımaz.

kadın çok güçlenirse avrupadaki gibi erkekten ruhen uzaklaşır.hiçbirini beğenmez hale gelri. erkekler de onların zorluğundan yılar. onlar da ruhen uzaklaşır homoseksüellik ve lezbiyenlik alır başını gider. zaten çok yaygın bizdede.

Hakaret olarak algılama, ama sen eziliyorsan suç kadında değildir. Kendini beğendirecek eğitimin, kültürün, kişiliğin yoksa suç sende.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rafi kanka yokluğumda water ve morrigan sıkıştırmış seni merak etme yettim gayrı.bu yolda yalnız değilsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst