Aşk Mi Para Mi?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla ben erkeğim ve karşı tarafın beni adam yerine koyması için param olmak zorunda.hayat erkeğe paran kadar eaşık ol der

ama kadın karşı tarafın istediği kadar paraya sahip olmak zorunda değil. hatta parası ne kadar azsa o kadar iyi.aşk mı para mı önemli dersek sonuç ne olur sizce?
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
paran olmazsa kıza bakamazsın paran olmazsa sevdigin kıza kavusamazsın hele bide kız cok zenginse örn:ben (kız ark.ım feci zengin ben capulcu ) :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Gerçek aşkı bulabileceksen AŞK derim ben..Yalnız paran pulun olmadan sana bakabilecek çok az dişi kaldı bu dünyada..O yüsden Gerçek aşk yalan oLDu..

Artık ilişkilerde aldatmak hüküm sürüyoo..LaNeT ALDaTMaKKK :p
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
276
önce para tabii ki:cherry:parayla r1 alsan sevgililer kendiliğinden gelir atrık
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
AydınLı ne güsel demişsin.. Artk gerçekten dişiler de bi çıkar düşüncesi war.. R1-R6-CBR Ne alırsan aL,KIZlar senin sayılıyoo :)
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aşk bir yere kadar önemli tabi,sonra devreye para konusu giriyor,parasızda saadet olmuyor,
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
aşk çooq güsel amma bu dünyada artk en ii güzellikleri bile para olmadan yasayamıyosn...
iDaM MC PSiKoo
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
bu dönemde kızların büyük bi bölümü paraya bakıo onlar bakmasa bile ailesi bakıo devir cok kötü gecinmek cok zor kızının ac kalmasından endişeli bi baba kızını aylık düsük bi maasla calısan bi oğlana verirmi ben olsam bende vermem O YÜZDEN PARA YI İYİ KAZANCAKSINKİ ÖNÜN AÇIK OLSUN HER TÜRLÜ KONUDA...
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Para olursa sahte aşklar girer devreye, para olmazsa saf aşklar yok olur.. Yani hem para hem aşk :cat:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikiside benden uzak olsun paran olunca askında oluyor askın oluyor paranda bitiyor ee bitince askında gidior bunlar birbirini götüren faktörler

gercek sevgini oldugu bi yerler olabilir bunu yakalayanlara mutluluklar ben almiyim
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi raflar ben aşk diyeceğim sen' kadınlar parası olmayana aşık olmaz' diyeceksin
para diyeceğim 'zaten kadınlar para ve güçten başka şey düşünmez' diyeceksin
bu ne yaman çelişki, aklım karıştı
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence her ikisinide seç herkes rahat etsin,hem aşk hem para:bounce:
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkes rahat edecekse tamam
hem aşk hemde para
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi raflar ben aşk diyeceğim sen' kadınlar parası olmayana aşık olmaz' diyeceksin
para diyeceğim 'zaten kadınlar para ve güçten başka şey düşünmez' diyeceksin
bu ne yaman çelişki, aklım karıştı
bunda çelişki melişki yok. kadın erkekte güce tapar. güç de çağımızda paradır.

hayat erkeğe paran kadar eaşık ol der.erkek de ölene kadar,çok çalışmak çok kazanmak ve çok güçlü olmak zorundadır.eh prası olunca da kibarca "fiyatın kaç ülen" der.

olması gereken duyguya maddiyatı karıştırmamak olmalı.ama hayatın gerçeklerinden de kopmamak lazım.kadının erkekten yüzsüz yüzsüz bir şeyler istemesi kendi fiyatını kendi koymasıdır aslında.

iki taraf da maddi olarak yakın seviyelerde olmalı,hiç değilse komplesklerinden arınmış olmalı,
üçe beşe bakmadan ,samimi olarak adam gibi aşık olmalı, iki taraf da çalışmalı, kazanmalıdır.

öyle taş devrindeki kadın mağarada otursun,,, erkek avlansın et getirsin çömelim yiyelim devirleri geçti.kadın erkek eşitse ,sorumlulukları da eşit paylaşmalılar. bütün sorumluluklar erkeğe kitlenirse o adam o sorumlulukları yerine getirir ama kadını da konuşturmaz yani.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
En gerçek aşklar fakir adamın bağrında başlar, orada da biter. :)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
para sart bi kadını mutlu etmek için.... cenesini kapamak için...
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bıyıklı hoşgeldin....:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst