Aşk Mi Para Mi?

Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orada yatmayı gelde bize sor hem sadece kontrol ediyoduk acaba çekiyomu diye..

tahminen 3100 rakım....dondurucu soğuk vs.....
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yav avea yı kontrol ediyoruk,sonaradan operatörü uyardık,buralarda çekmiyo baz istasyonu falan lazım diye...zuhahahha:cherry:
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
höööööö...:silent:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Ben kafamı duvarlara vurmam Mete :p. Shadow o, shadow. Karıştırdın.
Cezo, açıklama istiyoruz. Ben aslında 2X180 döndüm :).


bir tam devrin 360'ta birine 1 derece denir. nasil uzunlugu olcmek gerekmis, bunu da olcmek zamani gelince olculendirmisler:D
demisler ki, ne kadar kucuk parcalar ile olculendirirsek, o kadar kesin sonuclar aliriz olcumlerimizden. "derece"yi 60'a bolup dakikayi, dakikayi da 60'a bolup saniyeyi icat etmisler. 360x60x60 hassasiyetinde olcumler yapacaklarmis.. bir tam donusuuu büle bolmusler iste.

bi dee.. evet, watercolours iki kere 180 yapmis.ama ikinci 180'i kaldigi yerden mi yapti bilemem:)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Yok, arada sağdan seslendiler, biraz o tarafa döndüm :).
Eee ben bunları biliyorum ama zaten.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçinebilecek kadar para yeterlidir.

ayrıca erkeğin parasına güçüne sığınan ACİZ KADINLARDIR.

ne kadar olumlu bakıyosun. hayat bu kadar kolay değil maalesef.kadın doğası gereği güce tapar. ve en güçlüsünü seçer. bizim derdimiz kendi kişiliğimizle değil. kendimizden süphemiz yok.sözümüz senet.malımızı mülkümüzü öbür dünyaya da götüremicez. aslında mal mülk hepsi civata.önemi yok.

önemli olan tabi ki insanlık.ama ben hoşlandığım kızın çevresinde BMW li bir herif görürsem altımdaki kıçıkırık renault 9 la o herifi etkisiz hale getiremem..kadın en güçlüsünü seçer.unutmak zorunda kalabilirim. bunu her erkek defalarca kez yaşar.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
:) tamam, neyse:)


aanda raflar patlatmis gene:D ne bmw si ya... o sedece sizin tutkunuz. kadinlarin cogu arabadan da anlamaz:D:D:D

benim bir arkadasim (cinsiyeti:erkek) soyle der: "bana bmw ile evi garantilemek yeter. bana bunu hangi kiz saglarsa gider onunla evlenirim.tipi mipi onemli degil"

yakisikli da cocuktur.. pueh, yazik olmus:D:p

ya iste.. zamane erkekleri..........
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rafi ben klas bi araba alıcam dostum merak etme,sana emanet veririm sende onla hava atarsın.puhahahah:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi askerlik dönüşünden sonraki 6 ayı ve esas bizim filmin sonunu yazmıyorum.Özellikle hemcinslerim tahmin etmişlerdir.
ben de askere giderken seni seviyorum en az 2 sene çıkıcam diyen biri tarafından askere yollandım.ama askere gidnce ne aradı ne sordu.açıklama bile yapmadı. ve öyle olacağını biliyordum. hiç de etkilenmedim.gittim 6 ay kafa dinledim geldim. hatunu 2 kez ortamda gördüm. at gibi hatun bi zayıflamış bi zayıflamış tığ gibi olmuş. zaten askere gitmesem de o kadar zayıf hatun sevmediğimden gene ayrılırdım. isabet olmuş.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
la rafi nereye yorum yapıyon öle..

şu msn yardım ile ilgili başlığa gel çabuk.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
İşte, raf dönmüş ve döktürmeye başlamış.
By_Shadow da adamı kız göstermeye çağırıyor, taş yağacak başımıza.
Beyler, kötü kızları sevmiyorsanız niye kötü kızlarla çıkıyorsunuz? İyi kızları niye aramıyorsunuz? Aslında kötü kızların erkekleri kaptığını gören iyi kızlar da bu yüzden kötü kız oluyorsa şaşırmam. Azmettiricisiniz yani :p.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şerefsizim koptum.midem ağrıdı
water sen çok yaşa emi....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rafi ben klas bi araba alıcam dostum merak etme,sana emanet veririm sende onla hava atarsın.puhahahah:rendeer:

sağol klas araba var bizde ama pek uğraşamıyorum onla.(babamın)
işten eve evden işe koşturuyorum.zaman yok. git al getir, geri götür falan.
o karı da idare etsin yani. renoyu da bulamayan milyonlarca insan var.ama kafaya koydum 1994-95 BMW alıcam bir kaç sene içinde.bunlar başka dilden anlamıyolar.dinsizin hakkından imansız gelir.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav sana ne diyoz sen napıyon rafi,,

dediğim yere hala yorum yapmadın be kanka..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst