- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 9,362
Valla bir burnun, bir de nokia 3310 deşifre olmuş, dert etme.
Ben kafamı duvarlara vurmam Mete. Shadow o, shadow. Karıştırdın.
Cezo, açıklama istiyoruz. Ben aslında 2X180 döndüm.
geçinebilecek kadar para yeterlidir.
ayrıca erkeğin parasına güçüne sığınan ACİZ KADINLARDIR.
ben de askere giderken seni seviyorum en az 2 sene çıkıcam diyen biri tarafından askere yollandım.ama askere gidnce ne aradı ne sordu.açıklama bile yapmadı. ve öyle olacağını biliyordum. hiç de etkilenmedim.gittim 6 ay kafa dinledim geldim. hatunu 2 kez ortamda gördüm. at gibi hatun bi zayıflamış bi zayıflamış tığ gibi olmuş. zaten askere gitmesem de o kadar zayıf hatun sevmediğimden gene ayrılırdım. isabet olmuş.Tabi askerlik dönüşünden sonraki 6 ayı ve esas bizim filmin sonunu yazmıyorum.Özellikle hemcinslerim tahmin etmişlerdir.
rafi ben klas bi araba alıcam dostum merak etme,sana emanet veririm sende onla hava atarsın.puhahahah:rendeer:
la rafi nereye yorum yapıyon öle..
şu msn yardım ile ilgili başlığa gel çabuk.