- Katılım
- 4 Kas 2008
- Mesajlar
- 331
- Konu Yazar
- #21
yakısır.........
teşekkürler:cat:
yakısır.........
10 numara olmus![]()
bu arada kasktan memnunmusn bnde dusunuyrm almayı LS2 sanırım ?
Kazasız sürüşler dilerim arkadaşım![]()
aleyküm selam ve rahmetullahi ve berekatühü hayırlı olsunnnn
kazssız belasız
şu köpüklü yıkama olayı süper yaw,bende öyle yaptırıyorum.
İyide asfaltla ne ilişkisi var?... Asfalt neden ağladı?..... :silent:
Başlıklara biraz daha dikkat edelim.... :bounce:
ben bi abdest alıp geliyim(namaz abdesti):queen:
şakaydı,kazasız belasız kullanman dileğiyle kardeşim:cat:
Hayırlı günlerde ve yollarda, kasasız-belasız ve bismillahla güle güle kullanın.