Asfalt Ağladı Be !!! :d

Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
331
10 numara olmus :D
bu arada kasktan memnunmusn bnde dusunuyrm almayı LS2 sanırım ?

kask ıyı mı bılmem 140 bastım kaskta ugultudan durulmadı normal yasa gıdersen kask sorun deıl race makıneye ve o derece hızlı gıdenlere gıtmiyor

Kazasız sürüşler dilerim arkadaşım :)

eyvallah :cat:

:cat:
aleyküm selam ve rahmetullahi ve berekatühü hayırlı olsunnnn

eyvallah

kazssız belasız
şu köpüklü yıkama olayı süper yaw,bende öyle yaptırıyorum.

güsel :d :cat::cat::cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İyide asfaltla ne ilişkisi var?... Asfalt neden ağladı?..... :silent:

Başlıklara biraz daha dikkat edelim.... :bounce:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kazasız belasız kullan demekten başka birşey düşmüyor bize o halde :)
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
331
hepinize çok çok teşekkürler sağolun var olun eyvallah.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı günlerde ve yollarda, kasasız-belasız ve bismillahla güle güle kullanın.
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
Aleyküm Selam.
Güzel makine. Allah kazadan beladan nazardan esirgesin.Güle güle kullan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst