Artistik patinajın hazin sonu

Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Motora yazık oldu :) üzüldüm doğrusu, şimdi etrafı çizilmiştir, bakım ister ilgi ister :mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bizde link isteriz.... :cherry:

Link değil abi...
Bu İsocanın eklediği resimlerin sitesinde flash'lı videolar var..
Flash'lı buraya eklemek için ne yapmak gerek dediydi de onu anlattım..
O site indirmeye izin vermiyor.:bounce:.Linkleri kırık(kilitli) o yüzden indirilmiyor
ama ben püf noktasını anlattım...Hehehe.:p..Şimdi oda indirebiliyor..:cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tüm gözler onda,klasik reysink duruşuu ,asaiş berkemal,( şahinde recep ivedik smileysi :cherry: )


ve sonuç ( düştüm rezil oldum smileysi :cherry:)

töwbe estafurullah
sivri burun topuklu ayakkabıyla ne işin var annem motorun tepesinde al aşağı olursun böölleee
(isocum canım benim senin kösele ayakkabı beyaz corapla 600RR kullandığın günler geldi aklıma ) :queen::queen::queen:

Kendi videosunu bulamadım şimdi..
Fakat bu ablamda karizma..Hemde sivri burun topuklu ayakkabıyla:queen: :queen:


.
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Yahu sanki defilede yürüyo ablam.O nasıl bir giyiniştir ya motora bindiğinin farkında değil , ki sonunda farketmiş , motor bile dayanamamış atmış üstünden :)

Yazık olmuş ama , üzüldüm , heryeri çizilmiştir şimdi ; hem motorun hem kızın :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
dımdızlak motora binmenin ve pist motoru olan racingleri caddelerde kullanmanın kaçınılmaz sonu olsa gerek.....
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
resimleri de videoyu da daha önce görmüştüm.sanki hatunlar paris moda haftasından fırlamış gibi :queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ya çok merak ettim .. bulamadım şu videoyu
biri banada link atsın (((((((((:) litfeng . şimdiden teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst