- Katılım
- 23 Ağu 2006
- Mesajlar
- 345
Motora yazık oldu
üzüldüm doğrusu, şimdi etrafı çizilmiştir, bakım ister ilgi ister :mrgreen:
aplam bi güzel motor bi güzel ne diyimyazık olmuş :queen:
abi özelden anlatsana şu video işini![]()
Bizde link isteriz.... :cherry:
Tüm gözler onda,klasik reysink duruşuu ,asaiş berkemal,( şahinde recep ivedik smileysi :cherry: )
ve sonuç ( düştüm rezil oldum smileysi :cherry
töwbe estafurullah
sivri burun topuklu ayakkabıyla ne işin var annem motorun tepesinde al aşağı olursun böölleee
(isocum canım benim senin kösele ayakkabı beyaz corapla 600RR kullandığın günler geldi aklıma ) :queen::queen::queen:
fazla dekolte..
fazla güven..
salak bi sürüş..
no comment..
Kendi videosunu bulamadım şimdi..
Fakat bu ablamda karizma..Hemde sivri burun topuklu ayakkabıyla:queen: :queen:
motor guzelmiş :queen: