Artistik patinajın hazin sonu

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Tüm gözler onda,klasik reysink duruşuu ,asaiş berkemal,( şahinde recep ivedik smileysi :cherry: )




ve sonuç ( düştüm rezil oldum smileysi :cherry:)

 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
o kadının sol bacagı ve yumurtalıkların ezilmeler olmustur derim
avrupa da zaten bizim çinli motor aldığımız paraya adamlar canavar gibi japon motor alıyor. benzin çok ucuz insanlar acımıyor yani

ablama geçmiş olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fazla dekolte..

fazla güven..

salak bi sürüş..

no comment..
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
olabildiğince süratli ve devirli gelmiş anlaşılan.. düşük devirde gelse ses çıkmadığı gibi Bütün gözler ona bakmıcak.. ama sonuç olarak kötü olmuş...
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
töwbe estafurullah
sivri burun topuklu ayakkabıyla ne işin var annem motorun tepesinde al aşağı olursun böölleee
(isocum canım benim senin kösele ayakkabı beyaz corapla 600RR kullandığın günler geldi aklıma ) :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
makinaya acidim üstündekine degil bide avrupa olacak bilinçli millet nerde bunun kaski eldiveni montu:farao:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gettı canım makıne üzüldüm bak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst