Benimki 100 oktan, 1 liradan veririm litresini, sıraya girin bakim![]()
benim motor'da 67 oktanın altını yakmıyorakşamdan iyi şeyler yemeli sabah oktan yüksek olsun depoya takviye yaparız
Türkiyede onunda işbortası çıkarkadınlar nasıl dolduracak depoyu :queen::queen::queen::cherry:
Zaten depoya işeyinde gidin demiyor adam, yolda kaldığınızda takviye yapın diyor uyanıklar![]()
Artık motorun depo yerine kendi depomuzu suyla doldururuz sürekli. Nasılsa ucuz; damacanası 5-6 TL. 2 lt benzin fiyatına 18 lt su. 3'te 1'i çıkarken kesintiye uğrasa, 12 lt yakıt eder. Gerçi her daim su da içemez insan. Artık idrar da kara borsaya düşer bu gidişle, insanlar şişeyle gezmeye başlar bagajda, köprü gişelerde işemek için bekleyen kekolar, idrara su karıştıranlar, bir süre sonra idrar istasyonları açılmaya başlar, vergiler çıkar vs.. Amma hayal kurduk hee.![]()