Artık yolda kalmayacaksınız!

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Akşamdan mideyi suyla doldururuz... Sabahta depoyu fulleriz....
İnsanlık yeni bir böbrek iflaslarıyla karşı karşıya kalacak desenize....

Çişe benzine derken eldeki böbrekten olacaz... :queen:
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
bi mucit su ile giden araba yapmisti bikac hafta sonra petrol krallari adami temizlemisti.bu da fazla yasamis gibime geliyor.bulduysa kendi kullansin el altindan da tanidiklarina satsin daha iyi.yani kara borsa :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Benimki 100 oktan, 1 liradan veririm litresini, sıraya girin bakim :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
eyvahhh bu ne muhabbet ya koptum hele bitanesi işe işe git dedi ya yerlere yattım orda
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
239
Bunu bi Türk bulsa demediğinizi bırakmazdınız adama. Elin Çin'lisi bulunca olurmu öyle şey demiyo kimse.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
benim motor'da 67 oktanın altını yakmıyor :p akşamdan iyi şeyler yemeli sabah oktan yüksek olsun depoya takviye yaparız
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
yok yok bekletince oktanı artıyor bu meretin nekadar sıkışırsan okadar oktanlı oluyor. :):queen:
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
way anasını ozaman cok yakıyo ben bu aracı almam diye bişe kalmıycak 2 arkadas cıkacan yola fulle fulle devam et :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
261
sidik muhabetini geçin en mükemmel enerji önden değil arkadan çıkıyor,dün akşam köfte yedim 3 oda değiştirdim en sonunda balkona kaçtım hava alamıyordum bu gazı enerjiye çevirseler 1 lt osu.uk ile 1000 km gidilir
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
kadınlar nasıl dolduracak depoyu :queen::queen::queen::cherry:
Türkiyede onunda işbortası çıkar :)) nasıl köprü ğişelerinde ellerinde kgs dolaşıyorlar. Artık ellerine alır dolaşır bizim girişimci işportacılar :p Abula abula diye gezerler peşlerinde
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Artık motorun depo yerine kendi depomuzu suyla doldururuz sürekli. Nasılsa ucuz; damacanası 5-6 TL. 2 lt benzin fiyatına 18 lt su. 3'te 1'i çıkarken kesintiye uğrasa, 12 lt yakıt eder. Gerçi her daim su da içemez insan. Artık idrar da kara borsaya düşer bu gidişle, insanlar şişeyle gezmeye başlar bagajda, köprü gişelerde işemek için bekleyen kekolar, idrara su karıştıranlar, bir süre sonra idrar istasyonları açılmaya başlar, vergiler çıkar vs.. Amma hayal kurduk hee.:p
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Bu haber dogruysa ben artik belese gezicem yani...:)
Yüppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Her gece depom dolu baba...
ic ic depoyu doldur.... :cherry:

artik wc yasak bana...
bir pet siseye benzinimi dolduruyorum...

Biranin litre fiyati benzinden ucuz olduguna göre artik belese gezicem... :cherry:

Bundan iyisi can sagligi....
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Zaten depoya işeyinde gidin demiyor adam, yolda kaldığınızda takviye yapın diyor uyanıklar :)

İyi de bunu babam bana küçüklüğümden beri nezaman uzun yola gitsek söyler...Bende küçükken beni kandırıyor sanırdım. Ve yakıt hücresi felan hiç bahsetmedi doğal olarak çünkü onun zamanında 6-8 silindirli amerikan arabaları vardı. Mutlaka da denemişler demek ki...

Ve bu bilim adamlarına 200bin $ ödül veriliyor öylemi... Ben böyle bilimin içine işiyeyim!:farao:
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
125
akşamdan redbull ateş suyu vs içersek bir işemede ne kadar gideriz acaba :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oss*rugu dogalgaz'a çeviren sistem üzerinde çalışıyorum bende :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 ----------

Artık motorun depo yerine kendi depomuzu suyla doldururuz sürekli. Nasılsa ucuz; damacanası 5-6 TL. 2 lt benzin fiyatına 18 lt su. 3'te 1'i çıkarken kesintiye uğrasa, 12 lt yakıt eder. Gerçi her daim su da içemez insan. Artık idrar da kara borsaya düşer bu gidişle, insanlar şişeyle gezmeye başlar bagajda, köprü gişelerde işemek için bekleyen kekolar, idrara su karıştıranlar, bir süre sonra idrar istasyonları açılmaya başlar, vergiler çıkar vs.. Amma hayal kurduk hee.:p

Çok haklısın emre.
Pipiden karbiratör'e birde hortum uzatırız.
Yukarıdan doldur aşşagidan boşalt :cherry:
 
Katılım
23 Haz 2010
Mesajlar
24
Napsam Benzin istasyonu gibi Bi insanlar için bedava wc hizmetimi versem ne :) toplatıp satarız dönüşümlü :p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bir arkadaş vardı seneler önce,oturuyoruz 5-6 kişi birden 2 si ayaga kalktı biri pantolonu indirdi diğeri çakmağı çaktı bir alev dedim ne oluyor ,sonra gülmekten karnımız agrıdı :queen: meğer vatandaş çok gaz üretiyormuş :queen:.dedik depola boşa gitmesin arabada kullanırsın abi dedi minübüs mazotlu :p sonra piyasaya gazla çalışan sistem çıktı.demekki muciti böyle deneme yaptı zamanında :queen:
yakında her türlü yakıtla çalışan araç yaparlarda usa ve petrol devleri buna izin vermez milletin döt...ne de kilit vurur sayaç takar :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst