- Katılım
- 25 Tem 2010
- Mesajlar
- 631
sadece tebrik vetaktir de etmek yetmez destekte olmak gerekir
marifet iltifata tabidir... en kısa zamanda ulaşabileceğimiz mağazalara gelirde alıp kullanabiliriz inş..
Hem motorcu hem de klima istiyor, seni city rider seni![]()
Hocam xxxl bedeni aynı fiyata vereceklerine eminmisinFiyatı çok makul seviyede tutmuşlar bence. Hani yakınımda bir dükkanda olsa gidip bakar ve muhtemelen de alırdım..Lakin 60 watt, neredeyse ekstradan yakılan bir far kadar güç tüketecek.
benimde bi projem var ama uğraştırır adamı.
egzozdan çıkan bir boru gidonun içine gitse fenamı olur. 0 maliyetli elcik ısıtma işte.
onun patenti de bana ait+sele, pantolon ve mont. bir sayfa önceki yazımda sistemi anlatmıştım .
aynı kıyafetleri ben de çok düşündüm.Ama bu kadar yüksek elektriğin vücudunuzun en önemli yerlerinden geçmesi çok sağlıksız bir olay.:farao:
Bence kimse egzoz borusunun basıncını artıracak şeyler yapmak istemez.
Bir elektrikli sistemi bir kazanda su şeklinde ısıtıp koltuğun altına vermek daha sağlıklı olur.(benim fikrim)
Nooluyor yaw ::lac::
Tamam bunu da gördükten sonra nickimi değiştiriyorum artık :wiinkk:
Hocam xxxl bedeni aynı fiyata vereceklerine eminmisin![]()
Yazın kullanmak için klimalı olanları da var mı acep ?
:mrgreen: Seninle görüşmeyeli kaç ay oldu? 2 iksliyim artık![]()