artık birini yakalarsam gerçekten öldürmeden bırakmıyıcam

Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
74
pazar günü şirinevler tarafında dereyolunda o sıkışık tarfikte kafa granajı beyaz depo ve kuyruk siyah olan bi cbr 125 yada 250 yeni kasa cıktı ara sokaktan apaci gibi bişey kafada kask yok plaka yok plaka delikleri var açık egzoz var üzerinde peşinden gittim ama nereye ytişiyosun adamın insanlar umrunda değil durmadı tabi barborosta oturuyorum bu akşam yine aynı motor arkadaşlarla konuşurken es kaza caddede arba karşı sokağa gecerken durdu kardeşim bi bak dedim adam uzadı gitti ya bizim devletimizde polis yokmu ben plakalı motora biniyorum sigortamı vergimi veriyorum kaskımı takıyorm yine çevriliyorum bunlara kimse bişey yapamıyo
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
hocam anlamadım söylediğini,
şimdi mevzu adam kask takmadı egzoz açıktı ve plaka olmadığı için sen onu öldürecek misin?

ben bu sonucu çıkarabildim.
yada polismisinde adamı çeviriyorsun çözemedim.

eğer düşünclerin böyleyse yanlış yoldasın.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konu ne ? Neden bu kadar kinlendin ?...
Yukarıda saydığın sebepler konu başlığında bahsettiğin şeyi yapmana neden olamaz bence...
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Anlıyorum sizi biz vergimizi veriyoruz sigortamızı yaptırıyoruz korumalarımızı eksik etmiyoruz ama bu tür apaçiler bizden daha rahat geziyorlar onları durdurmak yerine bizi didikleyip ceza yazacak yer arıyorlar

Ya sabır ya sabır dirisi para etmez ama ölüsü para eder sonradan çok pişman olursun gene ya sabır diyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
74
2013 yılında mayısın 16 sın mahalledemden gece 4 de yuki marka scooterim çalıntı yan binanın kamera kaydında adamı kabak gibi grüyorum ve o adam yüz aynı tip aynı motor gitti tabi benim bulunmadı o kişiyi kocasinan sanayinin orlarda önceki hafata içi çarşamba akşamı cbf 150 ile gördüm plaka yok ve kontak anahtarı yok siz olsanız ne yapardınız
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
Tavukmu öldürüyon atarli ergen. Dikkat ette niyazi olma. Sanane adamin egsozundan.plakasindan. sigorta.ödüyomus vergi veriyomuş. Devletten vergi kaçiran bi bu apachimi kaldi. Bu nasil bi zihniyet. Jafaniz iyitkenmi giriyonuz foruma anlamadimki. Modda.bunu görüp konuyu kapatmiyoda. Bana uyari çekip duruyo. Hey allahim yaa
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
2013 yılında mayısın 16 sın mahalledemden gece 4 de yuki marka scooterim çalıntı yan binanın kamera kaydında adamı kabak gibi grüyorum ve o adam yüz aynı tip aynı motor gitti tabi benim bulunmadı o kişiyi kocasinan sanayinin orlarda önceki hafata içi çarşamba akşamı cbf 150 ile gördüm plaka yok ve kontak anahtarı yok siz olsanız ne yapardınız
Baştan hikayeyi anlatsaydın hak verirdim...
Nefes almaları bile israf....
İşallah hepsi birgün çaldıkları motorların altında can verirler ş...sizler...
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
Alptunay amma yaptin sende.hemen hak verdin. Motor çalmak şe.... sizlikte adam öldürmek nedir acaba. Hırsiza devlet ölüm cezasi vermezken siz hangi vicdanla öldürmeyi düşünuyonyz. Hangi kitabi okuyorsaniz birakin, sizi sadist ruhlu yapiyo
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
74
kashmar 54 hocam bi insan hayatı 50 kuruşlık bi mermiye bakar anladın mı
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Alptunay amma yaptin sende.hemen hak verdin. Motor çalmak şe.... sizlikte adam öldürmek nedir acaba. Hırsiza devlet ölüm cezasi vermezken siz hangi vicdanla öldürmeyi düşünuyonyz. Hangi kitabi okuyorsaniz birakin, sizi sadist ruhlu yapiyo
Ayrıca yorumumda arkadaşın adam öldürmesini onayladığımı nerden çıkardın ?...
Sadece düşüncelerinde hak verdiğimi belirttim...
Çünkü benim motorum da çalındığında aynı duyguları hissetmiştim...

Ama bedduanın en pisini yaparım....
Buna da yasak yoltur heralde ...
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
kashmar 54 hocam bi insan hayatı 50 kuruşlık bi mermiye bakar anladın mı

Çok serbest bir ülkede yaşıyoruz, yakalanmadığın sürece ceza yok.

Metin Külünk'ün dediği gibi insanların suç işleme özgürlüğü var.

Not: Silahı eldivenle kullan, sonra eldiveni imha edersin elin de barut izi kalmaz.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Silahla adam öldüren mal'dır trafikte arabayla ez öldür iki ay yat çık o iki ayda ölen zavallının yakınları birşey yapmasın diye nasıl fikir hahaha
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Hocam niye kızıyorsun. doğal seçilime; evrime güven... çürük ve salaklar elenir geriye sağlam ve akıllılar kalır. sıkma sen canını bir gün onlarında soyu tükenecek... :)
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Silahla adam öldüren mal'dır trafikte arabayla ez öldür iki ay yat çık o iki ayda ölen zavallının yakınları birşey yapmasın diye nasıl fikir hahaha

Doğru söylüyorsun, daha yaratıcı fikirleri olanları bekliyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Hocam niye kızıyorsun. doğal seçilime; evrime güven... çürük ve salaklar elenir geriye sağlam ve akıllılar kalır. sıkma sen canını bir gün onlarında soyu tükenecek... :)

Kusura bakma ama işte buna gülerim :) Doğal seleksiyon denen olay üreme üstüne dayalıdır.

Kültürlü eğitimli insan maalesef üremiyor, bunun en bariz örneği Avrupa da. Hayat şartları son derece iyi yaşam kolay, insanlar çocuk yapıp kendini kısıtlamak istemiyor.

Az gelişmiş ülkelerdeki doğum oranlarına bakarsan, geleceği görürsün.
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
212
Aman kardeşim kimseyi öldürmeyin işimiz zaten başımızdan aşkın birde eften püften sebeple öldürüpte gelmeyin yazık edersiniz kendinize.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst