- Konu Yazar
- #1
pazar günü şirinevler tarafında dereyolunda o sıkışık tarfikte kafa granajı beyaz depo ve kuyruk siyah olan bi cbr 125 yada 250 yeni kasa cıktı ara sokaktan apaci gibi bişey kafada kask yok plaka yok plaka delikleri var açık egzoz var üzerinde peşinden gittim ama nereye ytişiyosun adamın insanlar umrunda değil durmadı tabi barborosta oturuyorum bu akşam yine aynı motor arkadaşlarla konuşurken es kaza caddede arba karşı sokağa gecerken durdu kardeşim bi bak dedim adam uzadı gitti ya bizim devletimizde polis yokmu ben plakalı motora biniyorum sigortamı vergimi veriyorum kaskımı takıyorm yine çevriliyorum bunlara kimse bişey yapamıyo