artık bir REPSOL sahibiyim :)

Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Eskişehir'de olsaydın nazar boncuklu anahtarlığın kesin bendendi. repsolü hayırlamak için yolun düşerse sözüm olsun :bounce:

ama şu an burada değilsin. şansına küs :salut: ya da dur dur küsme. çünkü sen artık repsol sahibisin :queen:


ben yarın kendim alayım bari....arabamda bile var. acaba batıl inanç sahibi miyim ben :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
326
baska bı arkadas motor surmeyecegıne soz vermıs sende ınat motor almıssın burda yayınlamıssın bu arkadas nasıl kıskanmasın senı
karısıklık bı yana
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
hayırlı olsun caf caflı güzel bir motordur, emin ol bu motorda görünenden fazlası var :cat: , kazasız belasız işallah..
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
baska bı arkadas motor surmeyecegıne soz vermıs sende ınat motor almıssın burda yayınlamıssın bu arkadas nasıl kıskanmasın senı
karısıklık bı yana
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız

walla keşke daha önce başlasaymışım rüzgar insanın yüzüne carptı mı zor oluyor inmesi üzerinden

hayırlı olsun caf caflı güzel bir motordur, emin ol bu motorda görünenden fazlası var :cat: , kazasız belasız işallah..

hakkaten yol tutuşu ivmelenmesi beklediğimden cok cok fazlaaaa

hayırlı olsun..
Allah kaza bela göstermesin..
Tekerin düz bassın..

Allah razı olsun kardeşimmmm
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ben yarın kendim alayım bari....arabamda bile var. acaba batıl inanç sahibiyim ben :)

hayır hayır batıl inanç bile olsa nazara ben de çok inanırım.
geçen gün bu konu hakkında bir şeyler duydum ama
nazardan korkuyorum napayım :salut: sakın ihmal etme :cat:

farın da yolun da açık olsun :rendeer:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.kask işine gelince mete han abiye danış sana bi marujin kask alsın kendininkinden:)
nazar boncuğuna gelince bencede tak bende taktım hatta sticer şeklinde olanlar var güzel bir yerine yapıştır :wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
hayırlısı olur inşallah çağatay...ALLAH kazasız belasız uzuuuun zaman kullanmak nasip etsin.
makinenin çıvatasına kadar herşeyine kefilim bir yapılması gerekeni on yaptım, gözüm gibi baktım gönül rahatlığı ile kullanabilirsin...
ALLAH bana şimdi gönlümdekini nasip etsin :)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
hayırlısı olur inşallah çağatay...ALLAH kazasız belasız uzuuuun zaman kullanmak nasip etsin.
makinenin çıvatasına kadar herşeyine kefilim bir yapılması gerekeni on yaptım, gözüm gibi baktım gönül rahatlığı ile kullanabilirsin...
ALLAH bana şimdi gönlümdekini nasip etsin :)

ben cook rahatım senden yana. İnş şimdi sana istediğini bulursak daha mutlu olcam...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun motorun :) sonrasında nazar dediğimiz şey gerçekten vardır ama bunu taş parçasının engelleyebileceğini inanmak heralde biraz yanlış olur dua yeterli bir koruyucudur bence çünkü "O" vermeyi istemeseydi istemeyi vermezdi. Yolun hep açık olsun kardeşim:)
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Hayırlı ve uğurlu olsun iyi günlerde kullanmak nasip etsin
iki tekerinde düz bassın
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı olsun...allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst